Subgrupper Vätternrundan 2018
evo sa:Shit, det går verkligen fort för snabbgrupperna på vättern numera. Imponerande!
Jag satt och funtade, hade man inte klarat sub 10 i alla fall?
Ska man testa nästa år?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
evo sa:Shit, det går verkligen fort för snabbgrupperna på vättern numera. Imponerande!
ooms sa:Hade alla i Team Mustash odlat mustasch inför loppet? Ser nästan ut så på bilden... ;-)
Fast bilden tycker jag indikerar något annat, t.ex. ser herr Svärd inte ut att ha speciellt mkt hår mellan mun och näsa. Eller hade några snabbt rakat sig efter målgång? ;-)Eapea sa:ooms sa:Hade alla i Team Mustash odlat mustasch inför loppet? Ser nästan ut så på bilden... ;-)
Det hade de absolut! Plus att vi hade 2 barberare på plats i Bianchi-tältet på förmiddagen som gjorde sista putsningen ;)
GoranS sa:Fast bilden tycker jag indikerar något annat, t.ex. ser herr Svärd inte ut att ha speciellt mkt hår mellan mun och näsa. Eller hade några snabbt rakat sig efter målgång? ;-)Eapea sa:ooms sa:Hade alla i Team Mustash odlat mustasch inför loppet? Ser nästan ut så på bilden... ;-)
Det hade de absolut! Plus att vi hade 2 barberare på plats i Bianchi-tältet på förmiddagen som gjorde sista putsningen ;)