Vad hände/händer med SICK?

Fattar inte att Pinkbike ger de någonslags platform att främja sitt BS. Själv brände jag mig på en stänka, såg den aldrig, men de lovade att den var på väg. Ja ett stänkskydd är ju inga pengar alls jämfört med en ram men ändå. Gav upp efter 10 emails.

Sen sitter ju Marino nu på en del obetalade Sick ramar i Peru, så det är inte bara deras kunder som blivit blåsta.

Sick är riktiga clowner som inte förtjänar någon PR alls, enligt mig.

Har köpt några tischor och strumpor från skojarna och någon vidare kvalitet på prylarna var det inte.

Att jag dessutom blev tvungen att betala tull & moms för att paketet skickades från USA tycker jag känns fel när de själva finns i UK.

Japp trött på deras stackas mig historier, Marino har väntat i 2 månader på stålar från dem med färdiga ramar!
Medan han fru är inlagd på sjukan å riktigt dålig.
Sen vet jag att de blåst andra på stålar vet inte vilka men nån som gör fina prylar skulle kunna vara dvo . Men vet ej dock så är det folk som har jobbat med dem innan som sagt det å de är så mycket mera trovärdiga än Sick...
Sjukt dåligt för de gjorde bra saker mycket nytänk mm.
Men inget testades å deras fs titan ramar har vikt sig i underröret vid dämparfästet å ingen kompensation vad jag vet så mycket för deras garantier...

Jag har helt missat historien om SICK, läst det som länkats, fortfarande inte helt införstådd (sjuk & yr i bollen så jag har IQ fiskmås för tillfället), men vad var det som lockade med SICK? Dom slängde på dödskalle-emblem på Marino hoj & folk blev så kåta av detta att folk kom körande med skottkärror med cash till dom?

Frågan är vem som ska på gestalta personligheterna om/när det görs komedi-film av det här projektet?
Eller kanske det räcker som satir-tidning...

Ser gärna att dom löser sina svikna löften gentemot kunder/leverantörer och sen lägger ner.

Riktiga rötägg som behandlar sina kunder som skit när dom frågar när deras betalda ramar kommer att levereras , såg ett inlägg på instagram där en person snällt frågade när hans ram kunde tänkas levereras och dick bickcycles kallade honom för rövhål blandannat och varnade för inte ge refund om han inte slutade att tjata.

sen det här att det är mycket krångligare att göra en refund till kunde som har användigt paypal och att dom inte kan göra så mycket åt det utan att det ligger i paypals händer och kan ta upp mot 30 dagar är skit snack

Hoppas ingen tror på deras buhu snyft kommentarer & ger dom en andra chans, risken att dom blir blåsta igen känns ganska stor, är det någon alls här tex som skulle köpa en Sick hoj med dessa pojkar bakom rodret? Varför köpa från Sick när man lika gärna kan be Marino direkt att bygga något identiskt om man ny gillar pschykhlen

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp