Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ahh... jag trodde för en stund att du skulle bygga själv, kanske läge att ändra rubriken till [Tabortbubbelplastfrånfärdigcykeltråd] ;)Madzor sa:Tyvärr, bad grabbarna på SIF smälla i BB och droppern, dessutom invisibleframeplastad.
/Kalle
Sixten Fors sa:Ahh... jag trodde för en stund att du skulle bygga själv, kanske läge att ändra rubriken till [Tabortbubbelplastfrånfärdigcykeltråd] ;)Madzor sa:Tyvärr, bad grabbarna på SIF smälla i BB och droppern, dessutom invisibleframeplastad.
/Kalle
Om hjälpen består i att pressa in ett IS drop-in lager och att pressa i ett gängat BSA-lager föredrar jag nog att göra det själv ;)glitch sa:Det är väl sen gammalt att man kan få ta hjälp av lbs med pressning av styrlager och eventuellt vevlager. Men en dropper fixar man själv ;-)
Madzor sa:Ja riktigt illa med droppern, sorry, dessutom monterade de ej styrlagren ?
Och inget är byggt än, fullt sjå med att ta emot paket.
Kan tipsa om plushjul från Stif, de har Scraper i40 med Hope Pro 4 och DT Comp för 299£ per SET, be om att få betala i euro så tjänar man lite till. Torde vara svårslaget pris?
Sixten Fors sa:Om hjälpen består i att pressa in ett IS drop-in lager och att pressa i ett gängat BSA-lager föredrar jag nog att göra det själv ;)glitch sa:Det är väl sen gammalt att man kan få ta hjälp av lbs med pressning av styrlager och eventuellt vevlager. Men en dropper fixar man själv ;-)
Madzor sa:Fler inlägg utan att det händer nåt :)
10,5 kg som den står, känner att det här kan gå över 13 om jag inte skärper mig...
Sixten Fors sa:Varför har inte jag en sådan ram? :(
NLC sa:Sixten Fors sa:Varför har inte jag en sådan ram? :(
För att den inte finns i den storlek du önskar ?
Crossmax sa:Jävla läcker färgkombination!
Madzor sa:Fler inlägg utan att det händer nåt :)
10,5 kg som den står, känner att det här kan gå över 13 om jag inte skärper mig...
Sixten Fors sa:Varför har inte jag en sådan ram? :(
+1. Hatar gula Maxxis-loggor med passion. Passar inte till någotattbresinhand sa:Madzor sa:Fler inlägg utan att det händer nåt :)
Wow! Satan så snygg.
Måla över maxxis med en spritpenna bara...
Madzor sa:+skiva bak och ett grepp fram.
Får se hur länge Saint pedalerna sitter på till förmån för nåt med clips samt attt det skall tubelessas.
Kan jag cykla runt med vit sadel?