BuTTuS
Aktiv medlem
Billigast möjliga gravel som fanns på lager - Köpt och testad - Nu uppgraderad och klar.
Jag har kommit fram till att jag måste testa det här med vägcykling och bockstyre för att se om det också kan vara nått, men har noll koll på geometri för väg och om min nacke pallar sittställningen så därför vill jag lägga så lite pengar som möjligt. Jag vill bara "testa konceptet" och om det blir något jag tänker fortsätta med så får jag se den här första cykeln som läropengar.
Det enda jag är säker på är att jag vill ha en gravel med feta däck (45-50?) då det finns oändligt mycket grus/skogsbilsvägar att utforska häromkring, att bara cykla asfalt lockar inte alls. Komponenter, fästen, vikt etc spelar ingen större roll bara det inte är rent skräp.
Så vad ska jag klicka hem? Den ska som sagt vara billig och finnas på lager (innan jag ångrar mig :-) ), men inget uppenbart skräp. Kan man lyckas med det för ca 6-8k? Är 188cm, grenmått 93. Hit me!
Edit: Rubrik x4
Det enda jag är säker på är att jag vill ha en gravel med feta däck (45-50?) då det finns oändligt mycket grus/skogsbilsvägar att utforska häromkring, att bara cykla asfalt lockar inte alls. Komponenter, fästen, vikt etc spelar ingen större roll bara det inte är rent skräp.
Så vad ska jag klicka hem? Den ska som sagt vara billig och finnas på lager (innan jag ångrar mig :-) ), men inget uppenbart skräp. Kan man lyckas med det för ca 6-8k? Är 188cm, grenmått 93. Hit me!
Edit: Rubrik x4
Senast ändrad: