Roger_Edvinsson
Aktiv medlem
[Kalender] Sbr #42 - Löttingehill
Senast ändrad:
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
p3tre sa:Bäst man använder sitt SBR-id då.
Jag vill vara med!
p3tre sa:Bäst man använder sitt SBR-id då.
Jag vill vara med!
Schreddan sa:Delar av arrangörsstaben och en extern sträckkonsult var ute igår och kollade på lite sträckor.
Så vi får se om det blir Old Skool Löttinge eller uppblandat med lite annat! :)
Schreddan sa:Delar av arrangörsstaben och en extern sträckkonsult var ute igår och kollade på lite sträckor.
Stream sa:Schreddan sa:Delar av arrangörsstaben och en extern sträckkonsult var ute igår och kollade på lite sträckor.
Blir det nå high speed gnar?
manneblask sa:Hur dödsigt kommer rejset vara? Mvh fegisen :)
Ollie_B sa:Hey guys, with the updated timing system I was intrigued to hear every ones thoughts on how to start each stage. With it as it is some go for a run up and swipe past on the move and others have a standing start. Is it worth introducing a starting line or position for each track to make sure every ones on the same page or am I over thinking a local race? I'm going to be there either way but its food for thought.
Dempa sa:I believe that rules that can't be enforced should be avoided. Unless there will be referees standing at each start, with the right to give penalties, some people will probably do to much of a "rolling start". Causing debate.
So the best rule, that needs no enforcement, is probably that if it beeps you've started. Or we go back to the old pin in the hole ;-)
Roger_Edvinsson sa:manneblask sa:Hur dödsigt kommer rejset vara? Mvh fegisen :)
Det finns döds, och det finns riktigt (för mig) håriga passager.
Men vid dessa finns det rullbara B-linjer på alla ställen.
Men Löttingen är betydligt klurigare än nästkommande Wäsby Rallyt det behöver vi inte hymla om.
Robinb86 sa:Hej,
har anmält mig och betalt, Men hur skaffar man sbr id och vad kostar det?
Mvh Robin