Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Låter som nåt jag skulle ha svårt att hålla.bigmollo sa:Jag ska börja röka.
Fisk?bigmollo sa:Jag ska börja röka.
Makten sa:Att inte börja snusa igen. Jag slutade för nästan tre månader sen och har gått upp 10 kilo i vikt och suget har inte gått över. Håller på att bli tokig. Men det visar också vilken skit nikotin är. Urk.
Nalla från barnens chokladkalender, då är man desperat. ;-)Paco sa:Makten sa:Att inte börja snusa igen. Jag slutade för nästan tre månader sen och har gått upp 10 kilo i vikt och suget har inte gått över. Håller på att bli tokig. Men det visar också vilken skit nikotin är. Urk.
Inte ett nyårslöfte men jag är inne på samma sak.
Slutade snusa för en månad sen, efter 35år, och har egentligen inga större problem men det där jävla sötsuget gör mig galen!
Ungarnas chokladkalender har legat risigt till ett par gånger?
Önskar dig all lycka, Makten????
Paco sa:Inte ett nyårslöfte men jag är inne på samma sak.
Slutade snusa för en månad sen, efter 35år, och har egentligen inga större problem men det där jävla sötsuget gör mig galen!
Ungarnas chokladkalender har legat risigt till ett par gånger?
Önskar dig all lycka, Makten????
Makten sa:Att inte börja snusa igen. Jag slutade för nästan tre månader sen och har gått upp 10 kilo i vikt och suget har inte gått över. Håller på att bli tokig. Men det visar också vilken skit nikotin är. Urk.
Drosa sa:Mitt löfte är att inte ha/ge något nyårslöfte! Simple as that.
Den idén lockar. Om jag låter bli att gå upp dom 5 kg som jul hos svärmor brukar innebära behöver jag bara banta bort 5 kg.Miss Lycka 2.0 sa:Jag ska klippa 10 kilo till den 25 januari. Det blir en tuff kamp och en massa tid på cykel.
Precis rätt månad att köra en hård kur!
Dödsfall?Miss Lycka 2.0 sa:Jag behöver deffa ett antal kilo för att komma i min lilla svarta inför Cykelgalan den 25/1.
Det blev inte bättre av nattens dödsfall.
Miss Lycka 2.0 sa:Ja, en gammal tonårskompis som dog i strupcancer.
Mycket tråkigt att få det när man ska gå i pension och har redan haft en tuff resa.
larsaw sa:Beklagar BM!
Efter det här skitåret där allt gått i motvind (utom att jag gjort en lyckad karriär-sväng).
Psykisk ohälsa på alla i familjen (utom mig då) har gjort att det inte blivit mycket cukklande o när jag väl kommer ut så gick ju ram-djäveln av!! (På Nacke SBR’t)
Därför har jag åter igen INTE lyckats med något av 2019’s nyårslöften :/
(Cykla mer, internet-cykla mindre, slå Jofa i en ESS deltävling)
Så till 2020 får det bli att stärka upp den här miserabla gubbryggen (dålig disk mellan 7-8 kotan) så att jag kan cukkla mera o internet-cykla mindre.
Några SBR och kanske kanske kanske ska jag ställa upp o utmana Hasse#7 i nästa års SSSM. Men för det behövs ju egentligen en SS-hoj (vilken jag inte äger någon...)
Sen får vi se hur det bli med att hoja ESS, trivs för bra med att gubbrace’a SBR. Så ESS lockar inte längre så värst mycket, annat än att jag vill testa Östersunds fantastiska stigar/sträckor.
GoranS sa:Inte löften, men målsättningar/förhoppningar inför 2020: