Mathias
Aktiv medlem
Happy Hill Climb 06 - Vem är Happys bergsget?
Det är alltså så att vi ska cykla upp för en kulle, den är brant som attan och lång. Högst uppe kommer vi servera champagne till de tre som klarar att cykla upp över huvud taget och om det är fler än tre, de som gör det på kortast tid. Är det färre en tre så är det de som klarar sig högst upp. Ja ni fattar ungefär hur det fungerar. Evanschemanjet kallar vi för Hill Climb och ni som redan anmält er (Ville var först kommer jag ihåg) kan skriva era namn här i tråden. Själva tävlingen eller vad vi ska kalla det går av stapeln den 10 september eftersom Ville var för bakis den 9:e. (Ni märker hur få deltagare det är eller hur?). Så här är själva posterloggan. Var med nu, annars kommer ni bli kallade för bortklemade kotletter hela ert liv och får inte ens sniffa på tråden om Hellas Witch Ride.
Det är inte hemligt vart det är längre, läs resten av tråden. Vi startar en gemensam grupp-rajd från Hellas vid 10-snåret.
Startlista:
Ville om han inte är bakis
Walk Over: Ego
JLarsson kommer!
Skaparn om han hittar
AndreasO hoppas
KalleA om han får sitt vevparti
mk04 är med på listan
Jag måste säga att det verkar som om folk är en smula oroliga för det här och behöver en möjlighet till att baila... Det kommer bli så gemytligt så, det lovar jag. (Om det inte regnar förstås, men det ser ut att bli hyfsat väder...)
Det är inte hemligt vart det är längre, läs resten av tråden. Vi startar en gemensam grupp-rajd från Hellas vid 10-snåret.
Startlista:
Ville om han inte är bakis
Walk Over: Ego
JLarsson kommer!
Skaparn om han hittar
AndreasO hoppas
KalleA om han får sitt vevparti
mk04 är med på listan
Jag måste säga att det verkar som om folk är en smula oroliga för det här och behöver en möjlighet till att baila... Det kommer bli så gemytligt så, det lovar jag. (Om det inte regnar förstås, men det ser ut att bli hyfsat väder...)
Senast ändrad: