Yardsale 27/1 12-16, nu med kaffe från Frankfurt!
Den 27/1 är det dags igen för en Yardsale! Samma lokal som sist, alltså på baksidan av dragspelshuset på Fyrverkarbacken. Varje deltagande säljare betalar 50 kronor, som går till fika och kaffe så att ni köpare blir på ett bra köphumör! Nytt för i år är auktionen där varje deltagare får bidra med två grejer (eller flera om tiden räcker till). Auktionen börjar 13:00.
De som är intresserade av att sälja prylar har jag fått till följande: Anders H, Boe, jansson99, JLarsson, Ville, Skogling, Kung Stalle, lillebrorsan, glitch, Johan A, sog, Aron, Lobin, fredrikw, piprökarn, mytomspunnen, Jilster, Vic, PatrikB, Tobias/Frost, Dr Spoke, Daner och danne. Om någon finns med på listan men som inte borde göra det eller tvärtom, vill vara med och inte står med, pm:a mig så ordnar vi det.
De som är intresserade av att sälja prylar har jag fått till följande: Anders H, Boe, jansson99, JLarsson, Ville, Skogling, Kung Stalle, lillebrorsan, glitch, Johan A, sog, Aron, Lobin, fredrikw, piprökarn, mytomspunnen, Jilster, Vic, PatrikB, Tobias/Frost, Dr Spoke, Daner och danne. Om någon finns med på listan men som inte borde göra det eller tvärtom, vill vara med och inte står med, pm:a mig så ordnar vi det.
Senast redigerad av en moderator: