[Julafton] Happyride Hellas - HBB 09:30

Johan T

Aktiv medlem
Hur sega är inte timmarna mellan att man vaknar i förväntan tills det är dags att öppna sitt paket?

Men om man nu kör en julaftonstur klockan nio/tio så...
1) Kan du äta upp hela julbordet utan problem och med gott samvete.
2) Förtjänar du minst två extra Mysingen Midvinterbrygd. Kanske tre.
3) Kan du skylla på att du är trött efter cyklingen och slipper vara överdrivet social.

Jag fixar glögg.

EDIT: Plats och tid i ämnet.

Senast redigerad av en moderator:
Julafton är givet. Förra året var kalas med 6-7 garder i luften och solsken. Sen avslutades dagen med mul och klövsjukan....eh jag menar vinterkräken så julen kunde inte blivit bättre. Helfestligt när det kommer ut julmat åt båda hållen :)
Till i år har jag dock ändrat strategi, det ska fortfarande bajsas och kräkas kring julen, men då förhoppningsvis inte pga. bakterier utan tack vare all tequila och chilli som ska imundigas. Julen spenderas i Mexico med andra ord =)

Låter kul, har hört rykten om att vi kanske inte kommer vara ensamma dock...

Bilagor

• tomtt.jpg
    tomtt.jpg
    80.4 KB · Besök: 49
Det var ju tänkt att cukla på julaftonens morgon, men nu blev det åre istället, det funkar ju det med ;)

kalis skrev:
-------------------------------------------------------
> Det var ju tänkt att cukla på julaftonens
> morgon, men nu blev det åre istället, det funkar
> ju det med ;)

Det går väl inte att cykla i Åre på julafton?

Kamera ska vi se till att få med! Kanske till och med läge att lura ut en fotograf och allt om kung bore har pudrat världen vit. Vi kan ju ha en väderavstämning när några tillförlitliga prognoser börjar droppa in!

bruse skrev:
> väderspänning?

Alltid. Det är därför alla alltid ser till att ligga så långt framför :-)

Johan T skrev:
> bruse skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > väderspänning?
>
> Alltid. Det är därför alla alltid ser till att
> ligga så långt framför :-)
Hur går det om jag ska med?? Kolfilter till dig? Eller skyddsmask till mig? (men då kommer jag juh att köra ännu långsammare...:( )

Jag kom 0930, åkte 0937 och då var det tomt på parkeringen men eftersom jag hade skrikande bromsar utan bromsverkan gjorde det inget...

Vad kan ha fastnat på beläggen ute i skogen eller inne i cykelrummet som gör att bromsarna inte tar och låter satan.?

Johan A,
Jag är så ledsen. Kom till parkeringen 09:38 efter diverse strul hemmavid. Rullade vidare ensam vid kvart i. Kanske hinner lägga upp lite bilder sedan.

Hmmm Jag passerade Hammarbybacken 09:36 såg ingen där, Var gömde du dig Johan A?

Det blev en fin tur genom sicklaskiftet, gröna ut förbi masterna, hittade en ny stig med finfina hällar, Area 51, blåa och en ny variant genom sicklaskiftet hem.

Tillbaka
Topp