Sprockets skrev:
-------------------------------------------------------
> 48/16 skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Jag har ett happymtb problem. Jag känner igen
> en
> > massa ansikten och Jag känner igen en massa
> > nicknames.
> > Men det är svårt att få ihop dom.
>
>
> Namnlappar kanske? Happynamn och riktigt namn.
> Skulle se ut som vi var på nån konferens eller
> nåt.
Kan vi inte ha samma nick, allihopa?
Och så byter vi till ett hyfsat könsneutralt förnamn, tänk Kim eller Abbas, Abdalla, Abdallah, Abdel, Abdi, Abdul, Abed, Adel, Ahmad, Ahmed, Aine, Akram, Ala, Alaa, Alem, Alex, Alexis, Ali, Amel, Amine, An, Andrea, Andrée, Ane, Angel, Anh, Ara, Ashraf, Aster, Aziz, Bashir, Bennie, Benny, Bent, Berny, Billie, Binh, Bo, Bojan, Bonnie, Cam, Camille, Carmen, Carol, Carry, Cay, Cecil, Chandra, Chang, Charlie, Chen, Chi, Chin, Ching, Choi, Chris, Christ, Chun, Chung, Cim, Clarence, Conni, Connie,Dahir, Dana, Dara, Deniz, Dilan, Dinh, Dominique, Dong, Dung,Eddy, Eine, Eli, Elis, Elle, Ellis, Elmi, Enis, Eve, Farah, Francis, Gabriele, Gaby, Gene, Gerry, Gia, Gill, Gunne, Guy, Hai, Hama, Hamdi, Han, Hani, Hang, Hanna, Hansi, Hao, Happy, Hardy, Hassan, Hedi, Hee, Helfrid, Helle, Hi, Hien, Hilde, Hoa, Hoang, Hol, Hong, Hua, Hue, Hyun, Ilja, Iman, Ingar, Inge, Ingel, Ingert, Isa, Issa, Jabbar, Jackie, Jae, Jalal, Jama, Jamal, Jamie, Jamil, Jasmin, Jean, Jesus, Jian, Jin, Jo, Joan, Jona, Joy, Jun, Juno, Justin, Juul, Ka, Kai, Kaino, Kam, Kamel, Kari, Karol, Kay, Kelly, Kerry, Key, Ki, Kid, Kien, Kin, Knif, Kit, Krishna, Kwan, Kyung, La, Latif, Le, Lee, Leslie, Li, Lindy, Liss, Lo, Lois, Loris, Louis, Love, Lykke, Mahamed, Mahdi, Majed, Malak, Marian, Marin, Marjan, Melek, Michele, Michell, Mika, Min, Ming, Minh, Mio, Mohamoud, Mohamud, Monir, Moon, Myung, Naji, Nam, Nariman, Nasim, Nenne, Nermin, Nicola, Niki, Nikki, Niss, Noor, Nor, Nour, Nur, Onny, Pat, Patrice, Pell, Pi, Ping, Quan, Raine, Raine, Raja, Rani, Raza, Rayan, Rene, René, Renée, Robin, Rode, Rosario, Sabah, Safa, Salam, Salem, Sali, Salim, San, Sandy, Sang, Sanny, Sascha, Sasha, Serny, Shadi, Shahin, Si, Sin, Sol, Soo, Suad, Sun, Sung, Tam, Terry, Thorild, Tien, Ting, Tintin, To, Toni, Tonie, Tonnie, Torild, Tu, Wah, Wai, Valdis, Valentine, Vallis, Wallis, Wei, Wen, Wing, Xuan, Yan, Yi, Yin, Ying, Yong, Yoon, Young, Yu, Yun, Yvon, Zaid, Zana, Zerny.
http://www.skatteverket.se/blanketterbroschyrer/blankett/info/7630.4.39f16f103821c58f680007056.html
Jomper ordnar säkert jättehjärna en omröstning, sen byter vi alla samtidigt, tänk er att få skåda ansiktsuttrycken på skatteverkets namnbytarkommissarier :D