[lvg] RR - Lyon - Col de la Luere
...eller "Visa din CR1 som du fick skitbilligt - tråden"
Invigde min nyinköpta Scott cr1 Team i helgen längs några solvarma kullar.
Scotten i sitt rätta element...
Hade spanat in dessa kullar på kartan som skulle tacklas.
Och snart började det gå uppför, scotten kändes betydligt behagligare uppför jämfört med mitt gamla stål-härk.
Men vänta nu, va fn ska jag?
GPS:en tyckte att denna väg skulle vara ypperlig...
Skulle nog tagit den breda vägen på andra sidan dalen. Bara att cykla ner igen och börja om.
Här såg det betydligt bättre ut
Stannar till för att sänka sadeln en halv cm och Mamma mu avbryter och konstaterar att det blir till att köpa en färgkoordinerad jonne till nästa säsong.
Ska skaffa en stänka också...
Fint på hösten!
Och omgivningarna slår banne mig Umeå - Lycksele ToR!
Flera beundrare?
Nej, kollade in brudarna bara...
Dagens mål.
Sen väntade belöningen
Hann med lite sightseeing på vägen hem också...
Med utsikt.
Sen nerför backen... Scotten känns verkligen trygg nerför. Härlig känsla att susa fram i 60 - 70 knyck ytan att vara rädd.
Och hemma!
Fantastiskt nöjd med cykeln. Bromsarna kunde dock vara någon vassare. Eventuellt blir det till att uppgradera hjulen snart (Mavic aksium). Har en polare som har ett par mavic ksyrium elite som jag kan få billigt. Är det värt uppgraderingen? Cykeln hittade jag på slanecycles som levererade den på fem dagar. Mkt bra service då dom dessutom hann med att byta vevparti till ett kompakt då jag bad om det. Tycks finnas några cyklar kvar för er som är sugna: http://www.slanecycles.co.uk/productdetail.aspx?id=790&subid=273&catid=66
Hittade för övrigt en ännu finare väg i söndags, men då fokuserade jag mer på cyklingen än fotandet.
Varma hösthälsningar från Frankrike!
Invigde min nyinköpta Scott cr1 Team i helgen längs några solvarma kullar.
Scotten i sitt rätta element...
Hade spanat in dessa kullar på kartan som skulle tacklas.
Och snart började det gå uppför, scotten kändes betydligt behagligare uppför jämfört med mitt gamla stål-härk.
Men vänta nu, va fn ska jag?
GPS:en tyckte att denna väg skulle vara ypperlig...
Skulle nog tagit den breda vägen på andra sidan dalen. Bara att cykla ner igen och börja om.
Här såg det betydligt bättre ut
Stannar till för att sänka sadeln en halv cm och Mamma mu avbryter och konstaterar att det blir till att köpa en färgkoordinerad jonne till nästa säsong.
Ska skaffa en stänka också...
Fint på hösten!
Och omgivningarna slår banne mig Umeå - Lycksele ToR!
Flera beundrare?
Nej, kollade in brudarna bara...
Dagens mål.
Sen väntade belöningen
Hann med lite sightseeing på vägen hem också...
Med utsikt.
Sen nerför backen... Scotten känns verkligen trygg nerför. Härlig känsla att susa fram i 60 - 70 knyck ytan att vara rädd.
Och hemma!
Fantastiskt nöjd med cykeln. Bromsarna kunde dock vara någon vassare. Eventuellt blir det till att uppgradera hjulen snart (Mavic aksium). Har en polare som har ett par mavic ksyrium elite som jag kan få billigt. Är det värt uppgraderingen? Cykeln hittade jag på slanecycles som levererade den på fem dagar. Mkt bra service då dom dessutom hann med att byta vevparti till ett kompakt då jag bad om det. Tycks finnas några cyklar kvar för er som är sugna: http://www.slanecycles.co.uk/productdetail.aspx?id=790&subid=273&catid=66
Hittade för övrigt en ännu finare väg i söndags, men då fokuserade jag mer på cyklingen än fotandet.
Varma hösthälsningar från Frankrike!