Jag får bra resultat ibland och brukar göra på följande sätt:
När degen jäst i bunken (och vikts tre gånger) stjälper jag upp den på bakbordet, plattar ut den, viker den två gånger, plattar ut igen, viker två gånger på andra ledden. Sen plattar jag ut den igen, viker tre gånger på andra ledden...