man borde bygga bussar som de i tyskland, dom var balla=) bussar som var byggda för att ha med cyklar! det kan ju göra så att fler tar cykeln istället för bilen=). Det som var det absolut häftigaste med tyskland var att nästan överallt på tåg och bussar runt om berlin var det cyklar. Det kändes...