En annan fråga. Framväxeln på cykeln ser inte helt ok ut. Är det lika bra att byta ut både fram och bakväxel också, köpa dem på biltema, kostar bara drygt 200 spänn.
Sen är ju frågan om man ska byta kedja och kugg också men då börjar det bli väldigt mycket som ska bytas...