Sökresultat

  1. Kashmirsocialist

    Hör upp, cykel i media-tråden

    Varje gång vi prioriterar infrastruktur för bil framför infrastruktur för kollektivtrafik och/eller cykel, så att det blir mer attraktivt att köra bil, bygger vi indirekt bort en möjlighet att cykla. Många människor är lata och bekväma - de måste på något sätt tvingas att välja andra färdsätt...
  2. Kashmirsocialist

    Hör upp, cykel i media-tråden

    Jag är både arbetare (snickare) och tjänsteman (lärare). Duschar bara efter träning, annars känns det som att man inte förtjänar det.
  3. Kashmirsocialist

    Vad ska jag ha i det här hålet?

    Kan knappt bärga mig till sidan fyra, jag..
  4. Kashmirsocialist

    Istället för De Rosa landsvägsracer..?

    Spelar ingen roll vilken cykel du väljer - du är ju redan bäst. I Båstad.
  5. Kashmirsocialist

    Visa din Miyata!

    Snygg cykel, snygg unge. ❤️
  6. Kashmirsocialist

    Stigbygge: tips på mest prisvärda (begagnade) röjsågen

    Många fördomar blir det. Själv blir jag jävligt förbannad när någon tar på sig offerkoftan och menar att man automatiskt är oförmögen att uttrycka sig korrekt för att man kommer ”från landet” och inte är ”akademiker”, men att man samtidigt skulle ha lite mer ”äkta” kunskap för att man inte har...
  7. Kashmirsocialist

    Råd om däckverktyg

    Måste du börja köra taxi för den skull? Don’t quit your dayjob.
  8. Kashmirsocialist

    Tystast nav?

    Mycket möjligt. Men han var rätt tjock och såg inte så snabb ut. Skenet bedrog heller icke - hängde av honom så fort det började luta åt fel håll. 😂
  9. Kashmirsocialist

    Tystast nav?

    Återigen: Heeeelt obegripligt att vissa nav låter så illa. Detta har blivit mycket värre de senaste tio åren eller så. Det var en kille som låg på rulle bakom mig för ett par veckor sedan (han bara dök upp) och jag blev nästan förbannad i nedförsbackarna. Hörde inte ens mina hopplöst vissliga...
  10. Kashmirsocialist

    Dagens Bild-tråden! Del 2. (Obs, regler i första inlägget!)

    Hit nådde aldrig asfalten. En doft av det gamla Sverige.
  11. Kashmirsocialist

    Vätternrundan 2026

    Just Vätternrundan är väl en typisk skrytgrej för vissa? För att inte tala om ”Klassikern”. ”Jag ska ju göra klassikern i år.” Jag brukar vända och gå ut ur rummet när det kommer på tal. Jag cyklar ganska mycket, hyggligt många timmar i veckan, men ett jippo som VR är jag helt ointresserad av...
  12. Kashmirsocialist

    Vätternrundan 2026

    Men du är också en ovanligt fin människa.
  13. Kashmirsocialist

    Val av 32mm däck till Aerohjul

    Känns bättre och bättre att jag rullar ifrån de flesta på mina 22-millimeters GP4000-tuber med sju bars tryck. Och inte behöver jag ställa mig upp för att avlasta akterkastellet heller. 😅 #drygochnöjd
  14. Kashmirsocialist

    Är PTU-slangar mer känsliga för punka?

    Du glömde att jag missade montera fälgband..
  15. Kashmirsocialist

    Köra Vätternrundan 2026

    Det går ett spöke genom Habo. Kommunismens spöke.
  16. Kashmirsocialist

    El-cyklar innefattas inte av allemansrätten, enligt Naturvårdsverket.

    Gott, nu är du här. Jag kan släppa tråden. ❤️
  17. Kashmirsocialist

    [OT] Bryta tröstätavana

    ”Du får göra vad du vill med mig.”
  18. Kashmirsocialist

    [OT] Bryta tröstätavana

    Mirtans hunger kan vara brutal. Värre än i princip alla andra antidepressiva.
Tillbaka
Topp