Just Vätternrundan är väl en typisk skrytgrej för vissa? För att inte tala om ”Klassikern”. ”Jag ska ju göra klassikern i år.”
Jag brukar vända och gå ut ur rummet när det kommer på tal.
Jag cyklar ganska mycket, hyggligt många timmar i veckan, men ett jippo som VR är jag helt ointresserad av...