Sökresultat

  1. J

    Bikepacking

    Beror nog lite på vad man gör också. Vi dödliga räcker det nog. Men hänger med ultra-löpare. De får tänka på salt - där är det absolut ett reellt problem :)
  2. J

    Bikepacking

    Nice! Har hört att även havssalt gör det men inte kollat upp. Tack för tips!
  3. J

    Visa dina Gains! Styrketräning för cyklister

    Styrketräning är grymt för att aktivera muskler som blivit lite skrämda av smärta. Det verkar lätt att sluta använda muskler och börja kompensera med andra när det gör ont. Prata med en bra fysio:)
  4. J

    Visa dina Gains! Styrketräning för cyklister

    Brukar köra övningen men utan vikt/låg vikt som uppvärmning (förutom generell uppvärmning - ofta rask promenad till gymmet).
  5. J

    Bikepacking

    För mig händer alltid det där när det närmar sig avresa. Någon form av rese-feber. Varje gång. Men det går alltid bra. Kör ändå säger jag! Har du svaga knän är nog Norge fel 😅 Vart ska du i Europa? Tankar om värme: Jag har flera gånger kört när det är 30+. Det går toppen. Uppåt 40 är kämpigt...
  6. J

    [OT] Visa din 3D-print

    Sjukt Nice! Inspirerande!
  7. J

    Visa din Miyata!

    Vilken sommardröm!
  8. J

    Visa dina laster...

    Mycket smartare!
  9. J

    Visa dina laster...

    Älskar! Marginal gains!!
  10. J

    Bikepacking

    Otroligt snygg cykel!
  11. J

    Visa dina laster...

    jag har kört mycket med ram-ryggsäck men det är inte kul så långt. Hur stadig är pakethållaren? Finns bygghandel/cykelbutik? Mitt förslag: Köp en bräda. Skruva fast den ordentligt i pakethållaren så att den bildar som en flygplansvinge bakom dig. Alltså vinkelrät mot bakhjul/ram. Komplettera...
  12. J

    Stigbygge: tips på mest prisvärda (begagnade) röjsågen

    Läste fel. Trodde den bara kom till de butikerna :)
  13. J

    Stigbygge: tips på mest prisvärda (begagnade) röjsågen

    I Inte Många butiker som har den! Tydligen inget för folk på landet…
  14. J

    Erfarenheter av cykel på Viking Line?

    Inte åkt den båten på 15 år men då tror jag vi ställde in den i någon kombinerad datorrum/förråd. Men åkt många andra färjor och det har aldrig varit problem. Man får ju inte vara på bildäck när de stängt så känns tryggt. Ibland vill de köra cykeln med bagagetransport men då kan man (iaf på...
  15. J

    [OT] Lego?

    Fint med bygg-rapport!
  16. J

    [OT] Den lilla "vilken-bil-ska-jag-köpa-tråden"

    Jag som kollar på elbilar tycker de håller värdet alldeles för bra än så länge.
  17. J

    [OT] Den lilla "vilken-bil-ska-jag-köpa-tråden"

    Helt annan fråga. Någon som köpt från klaravik? Sjukt dålig konsumenträtt på auktioner och väldigt lite info i annonserna? Vet inte hur det är tänkt?
  18. J

    Bikepacking

    Skriv gärna en liten review!
  19. J

    [OT] Den lilla "vilken-bil-ska-jag-köpa-tråden"

    240 och 740 är rätt eftertraktade idag dock ;) Slog på reg numret på bilden i Bauhaus annons. Oj! 0kg takvikt är inte klokt!!
Tillbaka
Topp