Hej
Jag undrar hur bodyn sitter fast på hjulaxeln? Behöver man något vertyg eller avdragare för att få loss bodyn, vilket vertyg eller vilken avdragare i så fall. Vilken body ska man köpa om man ska byta till en ny body, jag har en 7-delad kassett, Alivio bakväxel, Linus disc hjul på en...