Tänkte jag kunde smita undan men det verkar som Ali redan höjd priserna för att täcka importtullen. Ykywbibsen kostade strax runt 700 i förra veckan, nu runt 740.
Bet i den sura mandarinen o beställde ändå så jag välbehövligt kan rensa ut gamla brallor. Lev runt 2 juli...