Klorofylltalibanen
Aktiv medlem
[OT] Memes, den stora tråden.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Kul, men hade ju dock gått utmärkt att göra den där memen utan att tuttifiera den.
Lite väl marmorerat för att vara Bambi, och dessutom mer än bara Bambi... Det där är nog en slapp styckmästare som gått loss på Ferdinands mamma, som bara var en ko.
Minns inte hela filmen nu men är det inte nån som blir gravid också?
Vad många varianter det finns på denna!
Varför är det så? Är det för att man inte får samma utrustning och möjlighet att skydda sig? Eller är det samma fenomen som drabbar män på farliga arbetsplatser som struntar i att använda säkerhetsutrustning för att det är ”jobbigt”/töntigt?Har säkert postat denna förr men här är en av mina absoluta favoriter! (Blir rätt så fnissig varje gång jag ser den faktiskt.)Visa bilaga 855049
Jag tror mest att det handlar om hur mycket tid man upplever att man har i förhållande till antal patienter. IVA gör ett stort och noggrant jobb men har iaf ett stopp när det gäller patienter. På akuten finns det inget stopp och jag tror att folk har en tendens att slarva med sin egen säkerhet ju mer det blir att göra. OBS! Min teori som bara sett Brad Pitt sidan sas.Varför är det så? Är det för att man inte får samma utrustning och möjlighet att skydda sig? Eller är det samma fenomen som drabbar män på farliga arbetsplatser som struntar i att använda säkerhetsutrustning för att det är ”jobbigt”/töntigt?