[OT] Memes, den stora tråden.

aNRpVW52_700w_0.webp

Waylost, post: 4816208

Vive la France! 🇫🇷🥖🍷

Och må smöret alltid vara kallt när det ska vara kallt, varmt när det ska vara varmt, och baguetten krispig hela vägen hem.

À bientôt !

Har säkert postat denna förr men här är en av mina absoluta favoriter! (Blir rätt så fnissig varje gång jag ser den faktiskt 🤣🙈.)Visa bilaga 855049
Varför är det så? Är det för att man inte får samma utrustning och möjlighet att skydda sig? Eller är det samma fenomen som drabbar män på farliga arbetsplatser som struntar i att använda säkerhetsutrustning för att det är ”jobbigt”/töntigt?

Varför är det så? Är det för att man inte får samma utrustning och möjlighet att skydda sig? Eller är det samma fenomen som drabbar män på farliga arbetsplatser som struntar i att använda säkerhetsutrustning för att det är ”jobbigt”/töntigt?
Jag tror mest att det handlar om hur mycket tid man upplever att man har i förhållande till antal patienter. IVA gör ett stort och noggrant jobb men har iaf ett stopp när det gäller patienter. På akuten finns det inget stopp och jag tror att folk har en tendens att slarva med sin egen säkerhet ju mer det blir att göra. OBS! Min teori som bara sett Brad Pitt sidan sas.

Tillbaka
Topp