Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag tycker nog snarare problemet är de överflödiga diskussionerna i sig, oavsett kategori.Startas det för många OT-trådar? Ofta ganska överflödiga diskussioner.
Vad tycker ni?
Jag tycker att du har startat en överflödig OT-tråd.Startas det för många OT-trådar? Ofta ganska överflödiga diskussioner.
Vad tycker ni?
Perfekt, min nästrimmer har gått sönder märkte jag igår, kan ju behövas en tråd om det också.Gillar att det finns en tråd om allt på happy. Fått supertips om skäggtrimmers på den här cykelsiten :)
Nu tar vi o sjunger Overcomb..
Det finns inga problem men så här års griper man efter minsta lilla halmstrå för att hålla nånting igång. Utom cykling, då.Jag ser inte vad problemet är, det är väl bara att låta bli att läsa det man inte är intresserad av.
Jag funderar på att starta en OT-tråd om att det startas för många OT-trådar om att det är för många OT-trådar på forumet.Det finns inga problem men så här års griper man efter minsta lilla halmstrå för att hålla nånting igång. Utom cykling, då.
Hit me!Jag funderar på att starta en OT-tråd om att det startas för många OT-trådar om att det är för många OT-trådar på forumet.
Men, blir inte det en "on topic" tråd då?Jag funderar på att starta en OT-tråd om att det startas för många OT-trådar om att det är för många OT-trådar på forumet.
Du får vänta med ”bild på diktator” till sidan tre…..
Då hittar ju ingen dit, eller hit. Hur ofta är du inne på den mörka sidan (elcykel-forumet) t.ex.?Jag tycker det är kul med OT snack i ett forum, men jag skulle lika gärna se att dessa hamnar i ett eget subforum.
Jo, men vi som gillar OTsnack hade med lätthet hittat dit tror jag.Då hittar ju ingen dit, eller hit. Hur ofta är du inne på den mörka sidan (elcykel-forumet) t.ex.?
Slipper och slipper, de kan väl ignorera trådarna de inte vill se. Varför ska de som är toleranta anpassa sig efter de intoleranta som ropar efter inskränkningar?Jo, men vi som gillar OTsnack hade med lätthet hittat dit tror jag.
Och de som inte gillar det slipper ju se eländet.![]()
Jag funderar på att starta en OT-tråd om att det startas för många OT-trådar om att det är för många OT-trådar på forumet.
Elcykelfolket straffade ju ut sig själva genom att inte ha vett att OT-märka sina trådar som alla andra som startar trådar om andra motoriserade fordon, t.ex. mopeder och motorcyklar, gör. Hade de gjort det hade det antagligen inte varit nåt problem. Och nu när de fått sitt eget forum ska de såklart hålla sig där.Mitt svar är ja. På ett cykelforum borde man prata cyklar och inget annat. Folk här blir vansinniga om man har en fråga om elcykel i fel forumdel men trådar om andra ämnen går bra. Ologiskt i min värld.
Men eftersom Facebook nu förstört större delen av forum-världen så har jag förståelse för att man behöver nån stans att skriva och det är ju bara scrolla förbi det man inte är intresserad av.
Vilken kategori ska vi lägga den i.Perfekt, min nästrimmer har gått sönder märkte jag igår, kan ju behövas en tråd om det också.![]()
![]()
Vilken kategori ska vi lägga den i.
En stor kategori med trimmertrådar. Näs, skägg, gräs och ormbunkar?
Precis, öl och cykling är historiskt starkt sammankopplat. Radler, exempelvis, skapades då en restaurangägare i alperna en varm dag insåg att den öl han hade inte skulle räcka till alla cyklister som passerade.Jag har sagt det förr och jag säger det igen. Jag är kränkt över att Öl-tråden är OT-märkt :(
Det tror jag avslöjades i en annan tråd men den var kanske inte OT?Nu känner ingen till vem som äger happy.
Ingen i den oskyldiga allmänheten som snubblar inDet tror jag avslöjades i en annan tråd men den var kanske inte OT?![]()
Detta är den enda onödiga OT-tråd jag känner till.
Poängen med happy är att man är här oavsett om man faktiskt har något aktuellt att diskutera kring cyklingen. OT-trådarna gör att mängder av kompetens sitter redo att svara på konkreta frågor om det dyker upp. Och under vintern kanske inte frågorna som rör cykling är lika många, varför OT-trådarna tycks ta mer plats.Mitt svar är ja. På ett cykelforum borde man prata cyklar och inget annat. Folk här blir vansinniga om man har en fråga om elcykel i fel forumdel men trådar om andra ämnen går bra. Ologiskt i min värld.
Men eftersom Facebook nu förstört större delen av forum-världen så har jag förståelse för att man behöver nån stans att skriva och det är ju bara scrolla förbi det man inte är intresserad av.
Den får någon som är ung och stark starta. Vi orkar inte själva. Glöm inte änderna och duvorna i trådtiteln.Gubbarna börjar bli gamla nu. Det behövs en mata svanarna-tråd, när ryggar och knän gett upp.
Vidare och vidare, de finns ju precis här.snarare trådar som lockar yngre skribenter
fejjan är en urtida dinosaurie, även insta och tiktok är väl snart passé. vart har gänger dragit vidare?
Jag tycker nog snarare problemet är de överflödiga diskussionerna i sig, oavsett kategori.