Sökresultat

  1. jonte987

    Garmin connect imponerar inte

    Ja, får se till vintern om den gör det på data från TR.
  2. jonte987

    Garmin connect imponerar inte

    58 blir bra!
  3. jonte987

    Garmin connect imponerar inte

    Running, walking o cykling m powermeter är det som gäller.
  4. jonte987

    Garmin connect imponerar inte

    Jag sätter nog lite eltejp över siffran. Övervägde för en sek att köpa mätare till flickan som är den som bryr sig men så kul ska vi inte ha. Gissar att det inte funkar på hennes andra aktiviteter heller så att det bara är hennes fejkade ålder och vilopuls som styr.....
  5. jonte987

    Garmin connect imponerar inte

    Läser att fanskapet inte beräknar vo2 max på cykling utan effektmätare. Stämmer det? I så fall kunde den lägga av att visa nåt alls för oss icke löpare. ..
  6. jonte987

    OT Sugen på en hemmabioprojektor?

    Också intresserad...om det finns nåt billigt som duger
  7. jonte987

    Hardtaildrömmar - buskul bröt stigcykel, inspirationstråd

    210 nu (ovan) vet inte hur rush är jämfört med motion control men orkar man köra den 200h så kan man slänga den vid första service
  8. jonte987

    Hardtaildrömmar - buskul bröt stigcykel, inspirationstråd

    https://www.bike24.com/p2927651.html?origin=SRP&source=SRP&indexName=production_SEARCH_INDEX_EN&objectId=927651&queryId=c274700c0ab90cfb4ad1c0bfc68776d0&userToken=350e3806-9b4a-490a-9259-605f9c7e3667 En till rush till bra pris. Är det nåt lurt så man inte får i en charger?
  9. jonte987

    Hardtaildrömmar - buskul bröt stigcykel, inspirationstråd

    Ja, för det priset får man kolla ordentligt
  10. jonte987

    Hardtaildrömmar - buskul bröt stigcykel, inspirationstråd

    ett sätt är att köpa billigaste man hittar och uppgradera. Har aldrig handlat på hibike men kan man köpa en pike för 200 så blir jag frestad Brukar gå att hitta select+ till bra pris men hittar ingen snabbt...
  11. jonte987

    Hardtaildrömmar - buskul bröt stigcykel, inspirationstråd

    Verkar lättare att hitta lyrik just idag...
  12. jonte987

    Hardtaildrömmar - buskul bröt stigcykel, inspirationstråd

    Borde gå att hitta en pike för 5000?
  13. jonte987

    Slutet på cykelboomen (¡Ragnarok ha llegado!)

    Var och hur de ska sälja är frågan. De är väl i uppstart men de kunde styrt upp en webshop med reservdelar och komponenter
  14. jonte987

    Slutet på cykelboomen (¡Ragnarok ha llegado!)

    Det inkluderar pedaler, slangar och en gaffel på 2500g så där är väl ett kg. Sen kanske man gissar att hjulen väger 500g mer än horizon?
  15. jonte987

    Slutet på cykelboomen (¡Ragnarok ha llegado!)

    Ja, som vanligt svårt att veta vad som väger. Man behöver veta vad ramarna diffar.
  16. jonte987

    Slutet på cykelboomen (¡Ragnarok ha llegado!)

    Ja, men nu har de släppt två nya lågpris och deras pre kk ramar är fortfarande moderna. Så vi får väl se 2027
  17. jonte987

    Slutet på cykelboomen (¡Ragnarok ha llegado!)

    Ja, det kan vara modet, det står väl inte uttryckligen att just det är för att spara pengar Och en mega small är rätt tight på 100mm. Jag inte riktigt anpassat mig efter det nya modet än. Kör sadel och styre på samma höjd. Är man 160cm på 120mm ht kan man nog med korta ben landa på nära 10cm...
  18. jonte987

    Slutet på cykelboomen (¡Ragnarok ha llegado!)

    Intressant https://www.pinkbike.com/news/first-look-the-nukeproof-tracker-fs-is-an-aggressively-priced-enduro-bike.html Jag fattar bara inte varför det blir billigare med 120mm ht på small. Det blir jävla högt på 170mm. Spännande med två nya lågprisvarianter i kombination med reactor till...
  19. jonte987

    Försök reparera/serva min gamla återgäldade Merida mtb

    Jag kör det i shimano i alla fall. Gäller bara att ha en tratt som passar gängan i tektro
  20. jonte987

    Ny marlin 7 gen 3, dåliga bromsar.

    Ok, oklart varför jag bryr mig m200 är alltså 3 finger och m6100 2 finger.
Tillbaka
Topp