Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Aldrig märkt av att motorn skulle gå sämre på en femton år gammal bil (förutom när något varit trasigt och behövt bytas). Bilprovningen kollar avgasvärdena och om dom är rätt så går motorn som den ska. Det är snarare hjulupphängning och annat rörligt därikring som visar ålderstecken med glapp...
Förstår inte riktigt hur du menar. Det nya elbilsbidraget har gått direkt till att gynna en konsument som bor i glesbyggden istället för att som tidigare gynna elbilsproducenterna. Det var väl precis så det var tänkt att fungera?
Skulle säga att det är tvärt om, pedalerna är gängade så att de inte dras åt av över tid pga att dom roterar i motsatt riktning till vevarmen och åtdragningsriktningen.
Vi har inte direkt har något tidvatten att tala om kring sverige, så de vågor vi har drivs av att det blåser. Så när det inte blåst på några dagar så blir det inte mycket energi att ta vara på.
Mellan 2 och 15 grader beroende på vart du är i sverige, men så länge du inte är ute och seglar långa sträckor på öppet hav så tror jag att problemet är litet.
Efter senaste Windows uppdateringen (windows 10) så hänger sig min gamala dator när jag försöker starta zwift, är det någon mer som fått detta problem?
Med raynauds så är det inte direkt kyla på händerna som är den enda boven som ligger bakom att cirkulationen försvinner, det räcker med blåst/kyla centralt på kroppen/ansiktet för att fingrar ska vitna (i alla fall är det så för mig).
Handduk på cykeln och enbart cykelbyxor på är utrustningen...
En fundering, kommer lagen att gälla alla fordon oavsett typ, dvs också andra cyklar? Om så är fallet så borde klungkörning bli begränsat till max två led på många vägar
Det är rekommenderat borrdjup som står på skidan och skruven skall vara lite kortare så att den inte bottnar i hålet. 8 mm ungefär brukar skruvens ingrepp vara, så 7,5 är antagligen helt ok.
Sen så beror det lite på hur mycket man får lasta på taket på den aktuella bilen om det är värt det med en större takbox eller ej. Subarun som jag har nu får lasta 80 kg på taket medans den förra opeln fick lasta 100 kg, skillnaden motsvara ungefär 5 par pjäxor eller 4 par skidor.