Sökresultat

  1. K

    [OT] kajaktråden, motionspaddlare

    Alltså NK är snygga...
  2. K

    [OT] kajaktråden, motionspaddlare

    En av alla åskådare längs med stranden skickade bilden!
  3. K

    [OT] kajaktråden, motionspaddlare

    Idag på Drevviken var inte så dåligt heller!
  4. K

    [Kalender] Uppsala – Trondheim – Uppsala 1500 km

    Skriv ut i excel. Klistra på ramen. Följ. Hur enkelt som helst. Har alltid funkat för mig 🤣🤣🤣
  5. K

    [OT] kajaktråden, motionspaddlare

    Ah, jag saknade KBCK flaskan 🤣
  6. K

    [OT] kajaktråden, motionspaddlare

    Ny båt?
  7. K

    [OT] kajaktråden, motionspaddlare

    Konstigt att man kan vara så nördig med lätta, korrekta osv prylar på paddelturer. Och sedan finns sånt som bara måste vara med 🤣 Jag siktar på 5 mil imorgon, börjar bli vägen hem.
  8. K

    [OT] kajaktråden, motionspaddlare

    Jag var ut samma tid. 5 dagar norra skärgården för min del. Inga gäster 🤣
  9. K

    [OT] kajaktråden, motionspaddlare

    När man jobbar hemma ska man paddla istället för att pendla. Det är sedan gammalt.
  10. K

    [OT] kajaktråden, motionspaddlare

    Jag hade ett lite annorlunda paddeläventyr idag. Nån timme på surfskin på Drevviken, paddlade tillbaka till Hundudden för att gå hem. Där låg en gubbe och onanerade med byxorna nere. Jag ropade från ganska långt håll att "här kommer jag". Han klev upp, skrek och svår och hotade mig om jag skulle...
  11. K

    [OT] kajaktråden, motionspaddlare

    Och så kul att ha någon timme på surfskin igen. Här en kort frukostpaus på Drevviken imorse.
  12. K

    [Kalender] Barkarby 200 Järlåsarundan motsols

    Härligt! Nästan lite avundsjuk i det här vädret.
  13. K

    [OT] kajaktråden, motionspaddlare

    Jag är också gärna med! Beroende på exakt när osv...
  14. K

    [OT] Harry-år-tråden

    Tack för länken! Den hade jag inte hittat tidigare.
  15. K

    [OT] Harry-år-tråden

    Vet någon om det fortfarande finns vatten vid Årsta Havsbadet? Jag har inte helt gett upp februari...
  16. K

    [OT] Långfärdsskridskor - Turrapporter, isläget mm i Sth-området?

    Någon som har mera erfarenhet på skärgårdsisar än jag som är sugen på en runda kring Dalarö, Gålö och öarna där i helgen? Jag åker mycket, men har inte varit på saltsjön...
  17. K

    [OT] Långfärdsskridskor - Turrapporter, isläget mm i Sth-området?

    Otroligt fina bilder från skärgården av många! Har dock inte sett några rapporter/bilder från lite mera söderut: finns det isar runt Gålö? Jag brukar paddla runt där, Segholmen osv och Dalarö och det vore kul att göra samma sak på is. Kan man åka skridsko där?
  18. K

    [OT] Harry-år-tråden

    Kul! Var var ni?
Tillbaka
Topp