Sökresultat

  1. SvenC

    Inte köra Vätternrundan 2026

    Jag måste ju provköra banan innan jag bestämmer mig för om jag ska cykla eller inte.
  2. SvenC

    Inte köra Vätternrundan 2026

    Det blir en grusrunda i Finland i stället för VR i år. https://www.midnightsungravel.com/
  3. SvenC

    [Kalender] Barkarby 600 Rättvik ToR

    14 116 höjdmeter, kan det stämma?
  4. SvenC

    [Kalender] Barkarby 600 Rättvik ToR

    Det gick långsamt på slutet
  5. SvenC

    [Kalender] Barkarby 600 Rättvik ToR

    Ja, rastplats Viggen tror jag den heter
  6. SvenC

    [Kalender] Barkarby 600 Rättvik ToR

    Hittade en handikapptoalett strax innan Hedemora. Sov ett par timmar.
  7. SvenC

    [Kalender] Barkarby 600 Rättvik ToR

    Hur ska man tolka det, är det kontroll på vägen ut eller hem?
  8. SvenC

    [Kalender] Barkarby 600 Rättvik ToR

    Vädret börjar arta sig. Det ser nästan ut som medvind både dit och hem, och inte allt för kallt på natten. Jag har kört den här rundan 2 gånger, båda gångerna har jag bonkat i Falun och kräkts bakom Circle-K i Hedemora. Den här gången kommer det att gå bättre 😊
  9. SvenC

    [Kalender] Södertälje 400 Färjorna

    Fyller på med socker salt och fett i Rejmyre
  10. SvenC

    [Kalender] Södertälje 400 Färjorna

    Nu börjar väderleksprognosen ordna till sig. Lite blött på morgonen men sen uppehåll och chans på solsken. Svaga vindar i rätt riktning. Jag råkade anmäla mig till en grusrunda i Finland senare i sommar så jag tänkte ta grushojen på lördag och ta det som en testrunda.
  11. SvenC

    Vad är det snabbaste du svängt ?

    Det är alldeles för mycket åt höger.
  12. SvenC

    Vad är det snabbaste du svängt ?

    Jag gillar inte vänstersvängar.
  13. SvenC

    [OT] Hur ser din arbetsplats ut ?

    Händer det att ni kör fast i isen?
  14. SvenC

    [OT] Smart hem tråden

    Eftersom jag är en analfabet vad gäller elektronik och programmering så vänder jag mig till det allvetande Happykollektivet. Vi har ett fritidshus med Nobö elelement. I dag så kommunicerar varje elements termostat med en hubb som är ansluteten med kabel till internet. Jag kan med en APP styra...
  15. SvenC

    [OT] BRA vs DÅLIG musik

    Koltrasten=seriös??
  16. SvenC

    [Kalender] Barkarby 200 Tour De Ötzi

    Jag var sugen på att köra om några andra hängde på. Förra året körde jag solo och det var inte så inspererande. https://happyride.se/forum/threads/kalender-tour-de-otzi.3703097/post-4581146
  17. SvenC

    Midnight sun gravel 2026

    https://www.midnightsungravel.com/ Är lite sugen på att köra. är det någon som har kört och har lite erfarenheter/tipps?
  18. SvenC

    [Kalender] Barkarby 200 Tour De Ötzi

    Jag ser att det är en ny dragning mellan Botkyrka och Södertälje. Vad an detta?
Tillbaka
Topp