Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
funderar på samma lösning, om jag är tillräckligt snabb. lite bättre form än i fjol då det tog 16 timmar till Rättvik. 3h till Falun.Nu skriver jag i tråden. Det blir hotell i Falun för mig.
Bra inställning, nu ska du bara övertyga dig själv att vaska den och cykla vidare.Nu skriver jag i tråden. Det blir hotell i Falun för mig.
du sov väl bakom en skogsdunge mellan Falun och Hedemore en gångVädret börjar arta sig. Det ser nästan ut som medvind både dit och hem, och inte allt för kallt på natten.
Jag har kört den här rundan 2 gånger, båda gångerna har jag bonkat i Falun och kräkts bakom Circle-K i Hedemora. Den här gången kommer det att gå bättre![]()
@NotReallyGunde
Jag loggade in på ebrevet och noterar att Heby är kontroll vid 100 km på vägen norrut. Kollar man i RWGPS är det inte solklart att Heby är kontroll.
Det finns en "markering" vid Heby efter 511 km, men eftersom den inte ligger på rutten så kommer den inte med som kontroll på rutten. I RWGPS syns den inte på höjdkurvan, och kontrollen kommer inte med till Garmin. Det blir i princip alltså bara en info, vilket är så jag har tolkat det eftersom den ligger på 511 km i RWGPS...
Visa bilaga 833175
Enlig RWGPS ligger den vid 511, inte 100 som den är i eBrevet
Visa bilaga 833176
Det är inte en kontroll vid 100, bara på hemvägen
Har hört om Lappens i så många år, gjorde mitt första besök där för ett par år sedan. Om det är det bästa gatuköket kan de andra inte vara särskilt bra.Från länken ovan
"Lappens grill är känt i hela Sverige. De har blivit utnämnda av Expressens läsare till “Bästa korvmojen”, Sveriges bästa gatukök."
Iofs inte av mig, jag har aldrig handlat där. Men jag känner ju till det ändå.