[Kalender] Barkarby 600 Rättvik ToR

Nu skriver jag i tråden. Det blir hotell i Falun för mig.
funderar på samma lösning, om jag är tillräckligt snabb. lite bättre form än i fjol då det tog 16 timmar till Rättvik. 3h till Falun.
2023 tog det 12 h till Rättvik. så nånting där imellan borde det bli. kanske i Falun vid 24-01.

Vädret börjar arta sig. Det ser nästan ut som medvind både dit och hem, och inte allt för kallt på natten.

Jag har kört den här rundan 2 gånger, båda gångerna har jag bonkat i Falun och kräkts bakom Circle-K i Hedemora. Den här gången kommer det att gå bättre 😊

Vädret börjar arta sig. Det ser nästan ut som medvind både dit och hem, och inte allt för kallt på natten.

Jag har kört den här rundan 2 gånger, båda gångerna har jag bonkat i Falun och kräkts bakom Circle-K i Hedemora. Den här gången kommer det att gå bättre 😊
du sov väl bakom en skogsdunge mellan Falun och Hedemore en gång

drog ner till 19 km/h för att simulera mer trolig sluttid, fö rmig :)

1780002676946.webp

@NotReallyGunde

Jag loggade in på ebrevet och noterar att Heby är kontroll vid 100 km på vägen norrut. Kollar man i RWGPS är det inte solklart att Heby är kontroll.
Det finns en "markering" vid Heby efter 511 km, men eftersom den inte ligger på rutten så kommer den inte med som kontroll på rutten. I RWGPS syns den inte på höjdkurvan, och kontrollen kommer inte med till Garmin. Det blir i princip alltså bara en info, vilket är så jag har tolkat det eftersom den ligger på 511 km i RWGPS...

1780069108010.webp

Enlig RWGPS ligger den vid 511, inte 100 som den är i eBrevet

1780069204266.webp

Screenshot_20260529-174209.webp

@NotReallyGunde

Jag loggade in på ebrevet och noterar att Heby är kontroll vid 100 km på vägen norrut. Kollar man i RWGPS är det inte solklart att Heby är kontroll.
Det finns en "markering" vid Heby efter 511 km, men eftersom den inte ligger på rutten så kommer den inte med som kontroll på rutten. I RWGPS syns den inte på höjdkurvan, och kontrollen kommer inte med till Garmin. Det blir i princip alltså bara en info, vilket är så jag har tolkat det eftersom den ligger på 511 km i RWGPS...

Visa bilaga 833175

Enlig RWGPS ligger den vid 511, inte 100 som den är i eBrevet

Visa bilaga 833176

Det är inte en kontroll vid 100, bara på hemvägen

Det finns dock ingen kontroll i Heby i ebrevet på vägen hem...

Så, just nu finns inte Heby PÅ rutten i RWGPS, och i ebrevet finns Heby enbart vid 100 km.

Vi arbetar lite bakom kulisserna att få tillbaka kontrollen i Heby, vi säger till om vi hinner. Vill ni vara hjälpsamma funkar en fotostämpel på platsen. Men det är inget vi förväntar oss.

Förstår inte riktigt varför Lappens blivit så känt. Kanske lever på några gamla meriter?

Tillbaka
Topp