Sökresultat

  1. Rove-Man

    Vad ska jag ha i det här hålet?

    MEN NOG OM DET! Tillbaka till ämnet, ge förslag på något att skruva dit.
  2. Rove-Man

    Vad ska jag ha i det här hålet?

    Vad som dock är lite sjukt är kombinationen av mitt lite skämtsamma ”stoppa sak i hål” titel tillsammans med mitt användarnamn. Det är nästan för bra för att vara sant
  3. Rove-Man

    Vad ska jag ha i det här hålet?

    Okej, ja det var en tokig bild, hehe. Hoppas verkligen inte folk tror att jag har kopplingar till denna man. Det är inte jag.
  4. Rove-Man

    Vad ska jag ha i det här hålet?

    Vidareutveckla, jag fattar inte
  5. Rove-Man

    Vad ska jag ha i det här hålet?

    Tack, ska överväga. Frågan är om den i praktiken sitter bra där fram med en skruv dessutom
  6. Rove-Man

    Vad ska jag ha i det här hålet?

    Njaaa, har redan ringklocka på styret
  7. Rove-Man

    Vad ska jag ha i det här hålet?

    Länk or it does not exist. Du leder än så länge. (Ja, förmodligen kan man bara borra hål i en vanlig kapsylöppnare)
  8. Rove-Man

    Vad ska jag ha i det här hålet?

    Vad tycker ni jag ska använda detta hål till om jag inte vill montera en lampa där? Ge mig era bästa tips och idéer på: redskap/accessoarer/verktyg/tillbehör som jag kan fästa här med en skruv. (Obs endast ett hål på vänstersidan) Cykeln används till: strög/motionscykling/bikepacking
  9. Rove-Man

    Gravel med comfort/cruiser-styre?

    Någon som kör sin gravel med någon typ av comfort/cruiser styre istället för bockstyre? Vad har ni för upplevelser kring det? Typ likt denna bild:
  10. Rove-Man

    Är cykeln i rätt storlek för mig?!

    Jag tror det på allvar och hör sen!
  11. Rove-Man

    Är cykeln i rätt storlek för mig?!

    Jag är mer anpassningsbar i sittställning än jag är i kräsenhet till att det ska se rätt ut
  12. Rove-Man

    Är cykeln i rätt storlek för mig?!

    Helt perfekt så att det ser helt rätt ut när jag sitter på den. ”Glida runt på stan perfekt” och ”20km perfekt” kan vara olika men också samma. Det jag främst är orolig över är att det ser ut som jag cyklar runt på en för liten cykel.
  13. Rove-Man

    Är cykeln i rätt storlek för mig?!

    Hur bra ut ser det ut? Perfekt?
  14. Rove-Man

    Är cykeln i rätt storlek för mig?!

    Det är det jag är rädd för..
  15. Rove-Man

    Är cykeln i rätt storlek för mig?!

    Hej, utifrån dessa bilder och mått, skulle ni anse att denna är i bra storlek för mig? Är denna värd att göra iordning till bra bruksskick och använda som strögare? Jag är 179cm lång med något längre armar än jag borde ha jämfört med vertikal längd. Cykeln är en Crescent Fashion Line 306...
  16. Rove-Man

    Flat pedals on a gravel bike!?

    Det tycker jag i mina öron låter som man kanske inte får några fördelar av respektive varianter. Behöva leta rätt sida med foten beroende på vad man vill ha låter lite som ett irritationsmoment.
  17. Rove-Man

    Flat pedals on a gravel bike!?

    Tänkte testat idag, men blåste upp till storm. Skam har jag ingen i kroppen och mobbningen rinner av mig likt vatten på en säl.
  18. Rove-Man

    Flat pedals on a gravel bike!?

    Hur många här har kört eller kör med plattformspedaler på sin gravel bike? Jag funderar på att konvertera från SPD av följande anledningar. - mer ledig inställning till cyklandet? - bekvämare, rymligare/mer komfort? - mer inbjudande att ta en hajk under turen? - lättare att ta en tur med...
Tillbaka
Topp