[½OT] tidningen iform? (billig pulsklocka)

rymdninja

Medlem
Har spanat lite på pulsklocka ett tag, men inte varit säker på hur mycket jag kommer använda den.
Men jag snubblade över den här sidan .

3 nummer av i form och en pulsklocka för ca 120 pix är juh inte illa :)

Någon som läser/har läst iform? Jag är skeptisk. Verkar vara mycket "ät dig till din drömmage" och "nötter och rått kött ger dig fin bikinilinje". INte så seriöst mao. Men jag kan ha fel :)

puss o godnatt

Hade en kollega som fick den å han var inte nöjd :( själv fick vi en löparjacka på newline å det var bara skit. tidningen är okså bara skit. du kan köpa en näringslärabok för en billig peng istället för att köpa iform. allts som står där är ändå bara typ: "visste du att kiwi är nyttig" så mycket salt innehåller gura å ät mer blåbär å bli en sundare människa....

lägg hellre pengarna på någon instegsklocka från sigma eller en flaska gott vin!
jag ångrar min prenumeration på iform, fastd et kanske bara ejag....

Jo, deras DVD:er är inte så roliga heller. Nästan alla övningar mm kan man hitta på stadiums hemsida eller på youtube.

om du väljer att få tidningen enbart för kockan så säg upp den när du fått din premie, annars kan det lätt bli ett nummer till, å ett nummer till å ett nummer till. jag slutade bläddra i den efter andra gången då det vara i stortsett samma innehåll fast om andra nyttiga frukter osv.
fakturorna låg på dryga 70 spänn å det blir lite pengar efter ett tag. pengar som man kanske kunde lägga på något annat kul än brasved :)

/B

Jag slog till på den och tycker att den funkar bra. Den loggar min, max och medelpuls. Du kan sätta pulszoner och du får reda på i % var du befunnit dig över, i eller under den tänkta zonen. Du kan lagra rätt många träningar.

Gå in på iForms hemsida och ladda hem manualen så ser du vad du kan göra med den.

Tidningen är i min mening total dynga (tjejen fick en prenumeration med pulsklockan i julklapp av systern). Det är snudd på omöjligt att se skillnaderna mellan olika nummer då rubrikerna alltid är mer eller mindre samma i stil med 'chockplatt mage NU'; 'Spring dig frisk'; 'Grönsaksmiraklet' osv.
Målgruppen känns som kvinnor 25-35 som tränar halv oregelbundet och egentligen hellre läser om träning än att de faktiskt gör något.
Självaste pulsklockan kändes rätt smäckig också men då vi båda har Sigma klockor har ingen av oss faktiskt fälttestat den ännu.
Jaja, i värsta fall kan du ju använda tidningen för att ställa blöta cyklar på :)

Läser tidningen på dass ibland, sockertoppen brukar låna den på bibbln=D
Har man löäst 3-4 tidningar så kan man deras mantra sen upprepas det hela tiden

Men rosa pulskocka?! är inte det lite tjejigt.

> Men rosa pulskocka?! är inte det lite tjejigt.

Jo men eftersom jag är så sjukt manlig i övrigt så hade det nog funkat ;)
Dock valde jag en svart. Det kunde man göra :)

Jag skulle stå över. Jag fick min 70-åriga mor att köpa tidningen - jag var sugen på att testa pulsklockan :-D. Klockan funkar, men inte bra. Jag använde den ett par gånger men tyckte inte att den var riktigt pålitlig. Idag har jag en suunto t3 och är ganska nöjd med den.

Tidningen - är mest riktad till kvinnor/tjejer som vill röra sig men inte gör det. Den är ok att läsa om sambon har lämnat den på soffbordet.

(1:a inlägget - HEJ! heter Magnus Söderlund och bor i Stockholm.)

Jag kan hålla med om att man VET att man vill ha en pulsklocka så kan man slå till på något bättre men som prova på grej så duger den. Ang tidningen så kan jag bara hålla med övriga.

Min erfarenhet av den klockan är inte så bra. Min flickvän hade tre stycken som gick sönder inom en veckas användande vardera. Visserligen skickade de nya, men det blev lite drygt i längden...

Kanske är det så att grejor med tvivelaktig funktion slussas ut via tidningserbjudanden, ÖB, Lidl osv.

Senast redigerad av en moderator:
Fulltsändigt usel tidning, jag hoppade på för att få en jacka men de skickade en rosa klocka istället. Synd att du inte bor i stockholm, den skänks gärna bort./J :)

Tillbaka
Topp