12 volts högtryckstvätt vilken?

Jag har egentligen inget att tillägga. Jag har Kärcher OC-3. Batteriet räcker "flera" tankar, men tanken, och trycket, räcker bara precis att få cykleln o-smutsig efter en lerig tur i skogen. Inte ren. Jag ska köpa en sugslang, då uppfyller den nog mina krav.
Har också en OC-3, håller med. Under torra sommarförhållanden räcker vattentanken men inte under lerigare årstider. Har dock sugslang till som jag aldrig använt. Det blir en del extra strulande med kopplingar, dunkar osv, lite jobbigt om man bor i lgh och måste släpa in och ut alla prylar varje gång. Har man en vattenkran tillgänglig så är det lättare att bara fylla på 4L-tanken.

För tvätt av en racer, gravel eller pendlare räcker dock 4l rätt bra.

ok då kan den vara värd att testa kanske, fungerar den så bra att man inte behöver använda borsten även vid rejält med lerstänk eller är det för svag för det? såg att det bara är 22 bar
Jag körde MTB i lördags, det var lera, vatten och ännu mer lera överallt. När jag kom hem så trodde jag aldrig att 630 skulle klara det men det gjorde den. Nästa gång jag varit ute i lera och skall tvätta den igen så skall jag försöka skapa foton&film när jag använder denna underbara produkt. All lera kommer verkligen loss. Kommer även tvätta bilen med den snart =). Fördelen är när man kör på banor nära sjöar långt hemifrån, tvätta cykeln via en sjö innan man sätter upp cykeln på cykelhållaren...

Tillbaka
Topp