DavidtheDoom
Aktiv medlem
Funkar denna cykelvagnen från Bikeshop på min QR-cykel?
Vänder mitt hopp till er på Happyride då butiken inte verkar sugen på att svara på mina mail.
Jag försöker förstå hur mycket extra vagnfästet hänger ut på utsidan av bakstagen på cykeln. Detta då min cykel har detaljer som sticker ut.
Jag misstänker det fungerar fint men med tanke på att frakten ligger på 150 kr och returfrakten säkerligen är dyr även den så skulle det vara skönt att veta innan jag köper vagnen.
Vagnen är för 135 QR, cykeln är 135mm QR baktill.
bikeshop.se
Dessvärre är det någon omstöpt OEM-produkt så någon instruktionsmanual har jag inte hittat.
Jag försöker förstå hur mycket extra vagnfästet hänger ut på utsidan av bakstagen på cykeln. Detta då min cykel har detaljer som sticker ut.
Jag misstänker det fungerar fint men med tanke på att frakten ligger på 150 kr och returfrakten säkerligen är dyr även den så skulle det vara skönt att veta innan jag köper vagnen.
Vagnen är för 135 QR, cykeln är 135mm QR baktill.
Trygg Cargo Trailer Henger - Bikeshop.se
TRYGG CARGO HENGER Dette er et genialt produkt til en svært god pris. Hengeren monteres på din sykkels bakhjul. Rammen kan legges sammen slik at d...
Dessvärre är det någon omstöpt OEM-produkt så någon instruktionsmanual har jag inte hittat.