[50% OT] En schysst 30-års present ?!?

Pålle

Medlem
Jag jagar med ljus och lykta efter en fräck present till en gammal kollega, tillika min hovmekaniker numero uno. Det SKA vara cykelrelaterat, men inte någon sorts utrustning. Typ en prydnad. Ebay eller beställa från utlandet går bra!

Flames, metall, tatueringar och softa på cykeln är ledord. INTE XC-svetto...
Shoot!

Tack på förhand

En sånhär kanske?

trophyfront.jpg

http://www.curtisbikes.co.uk/trophies.htm

Chris King peppar, saltströare. Vet inte vad de kostar.

Om man vill lyxa till det kan man köpa ett front eller rear hub shell och göra en egen (större om man tar baknavsdelen), salt/pepparströare. Då får man välja färg också, de färdiga är byggda på defekta navdelar och där får man ta det som finns inne för tillfället.

SNPpairC.jpg

Om du är händig kan du väl fixa till ett snyggt bälte (jag såg orginalet i någon cykeltidning). Ta ett gammalt mtb-däck med grövre mönster och ta bort däcksidorna, då har du själva bältet klart. Spännet fixar du till av ett gammalt drev och 1-2 ekrar. Du fäster "bältet" runt en eker, denna eker fäster du sedan på drevet (en fästpunkt bör vara klockan 12 och den andra klockan 6 på drevet. Om du har val ett tillräckligt mönstrat däck så bör drevet låsa bältesdelen när man trär den genom drevet.

ok, erkänner att mina förslag var lite bleka i jämförelse med alla andra kreativa förslag som kommit in.

P.S. Dag, när fyller du jämt nästa gång? D.S.

salt_n_pepper.jpg

Intended use: Styling-up your table with Hardcore S&P shakers
• Black anodized finish
• Food grade Stainless Steel body

Mikva skrev:
-------------------------------------------------------
> ok, erkänner att mina förslag var lite bleka i
> jämförelse med alla andra kreativa förslag som
> kommit in.

Faktum är att jag förmodligen väljer ett av dina tips ändå! Inte för att det var det fräckaste, men klart bästa utav andra anledningar. Avslöjar inte vilket, men det var skitbra.

Tack för all hjälp!

Mvh,

Tillbaka
Topp