Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Knappast. TS cykel är inte svetsad. Bakttriangeln är bra annorlunda också.ser ut som en ommålad Cyclepro Stony Point https://www.auktionet.se/objekt/22098-herrcykel-cyclepro-stony-point-p-80
Ramen är limmad och fogad, bakgaffeln skruvad. Alu i huvudtriangel och cr-mo i bakgaffeln. Det räfflade Tange styrlagret 1 1/8 är också ett Miyata kännetecken.Nej någon cp är det nog inte.. det e nog en miyata:)
Blir lite sugen på att fixa till den nu och använda lite.
Kan det röda vara målat i efterhand eller?
Precis det kan inte vara några problem :) ska se vad som går att åstadkomma..Den sprejade färgen går ju lätt bort med färgborttagare. Är ju inte härdlack. Jobba på! Många bilder!
EBay har växelreglage??Väntat på lite nya däck och så från bikediscount och åkte för att byta grejerna idag ?
Däcken blev bra och så men upptäckte att det gått sönder lite inne i växelhandtaget till bakväxeln, så den måste bytas tyvärr.
Finns det att köpa som passar att skruva såhär eller hur ska jag göra?
Vill ju helst inte byta lx handtaget liksom
Bild på framväxel
Visa bilaga 453132
Bild på bakhandtaget utan själva växeln på plats.
Visa bilaga 453131
Annars tycker jag resultatet blev bra ?
Finns mer grejer jag vill göra, det sitter blåeloxerade snabbkopplingar till hjul och sadelklämma som jag tycker bryter av bra. Så en matchande flaskhållare och kanske styre med genomskinliga handtag :D eller så är rött vägen att gå..
Visa bilaga 453130
Njet, lirar dåligt, ser b ut!Okej.. för något nytt passar inte eller?
Tjena!
Gå med i gruppen MTB-stofilerna på FB och fråga efter reglage, är inte förvånad om någon har ett hemma i garaget.
www.facebook.com
Det är den!?Hej! Visst är det denna?!Visa bilaga 453223Visa bilaga 453225
Du hade väl köpt nya dekaler?! Vilken firma var det? Skulle passa bra på denna ?Det är den!?
Velocals, en firma i usa. Handlade på nätet, kom 3 veckor senare. Där kan man välja för vit eller svart text med olika färg på y:en. Jag vill minnas att texten skall vara 28 bredDu hade väl köpt nya dekaler?! Vilken firma var det? Skulle passa bra på denna ?
Svarta Lx är så sjukt snyggt, har det på två av mina miyator ?Fasen va snygga dom är ändå ?
Ser ju nu att dom där lx naven och även växlarna måste vara nyare än själva cykeln.
Det jag hittat är svarta lx grejer.
Är också sugen på dekaler, men får se :)
Svarta Lx är så sjukt snyggt, har det på två av mina miyator ?
Path runner får kommer med svarta lx som option någon gång -93 annars ser den ut som i katalogenKanske blir det än då :) men då är det bytt på denna någon gång då? För ena veven är svart lx tex. Har för mig att bakväxeln va det innan den byttes med ?