A Sunday in Hell på DVD?

fredrikw

Aktiv medlem
A Sunday in Hell på DVD?
Är det någon som vet var man kan få tag på denna film på DVD? Missade filmvisningen och skulle vilja se den... Försökte beställa den från en online-shop i UK men den var restnoterad av distributören =(

A Sunday in Hell på DVD?
Beställde i våras A Sunday in Hell från Sendit. Dvd:n var tyvärr slut för tillfället och jag fick varje vecka ett mail där Sendit noterade att jag beställt varan, men att den tyvärr var slut för tillfället. Så höll det på i ett par månader innan jag avbeställde filmen.

Har letat och letat efter varifrån man kan beställa denna DVD, men i Europa verkar den bara finnas på VHS. Filmen finns också på emule, men det går trögt värre. Har laddat ner 375Mb av 2.85Gb på ca tre månader. Så om 20 månader är den nerladdad ;-o)

A Sunday in Hell på DVD?
A Sunday in Hell finns på en dansk hemsida (se länken), men det blir betydligt dyrare än från sendit. Det är ju lite ironiskt i och med att det är en dansk film (eller åtminstone regissör). Jag har precis skickat ett mejl dit och frågat om de skickar till Sverige och vad det skulle kosta, men billigt blir det knappast. 335 danska ska de ha för film och frakt inom Danmark. Vi får se vad de vill ha för ett paket över bron.

http://www.dcu-cykling.dk/index.php?p=shop/shop.php&k=2

EDIT: Nu har den där länken naturligtvis fullständigt flippat ur, men tanken var ju god.

Senast redigerad av en moderator:
A Sunday in Hell på DVD?
jag beställde den från benson-nånting i UK, tog någon månad för dem att få fram den, men sen dök den upp i brevlådan. definitivt billigare än 355DKK, även om jag inte minns en exakt siffra.

A Sunday in Hell på DVD?
Nu har jag fått svar från danska CyclingWorld angående frakt till Sverige. De skrev att extra frakt tillkommer vid mindre beställningar, så fredrikws alternativ med benson-nånting är nog att föredra.

Tillbaka
Topp