Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det sägs att det inte är kletigt. Jaja, blev mest lite nyfiken.Försöker klura ut vad det innehåller, är inte helt uppenbart från marknadsföringsmaterialen. Inte vax, harts, silikon eller teflon står det. Gissar på en lösningsmedelsburen kletig olja med rostskyddstillsatser. Fungerar säkert superbra, precis som alla andra liknande produkter. Skiljer sig nog mest i känslan man får av att använda flyplansrymdmagi-teknologi.
Jaha ja, nä jag har egentligen ingen aning. Gubben gissar vilt.Det sägs att det inte är kletigt. Jaja, blev mest lite nyfiken.
På en cykel? Helt meningslöst. På min gamla Lotus Elise där aluchassi möter ståldetaljer var det absolut en bra produkt för att skydda från korrosion mellan metallerna.
Jag också.Jaha ja, nä jag har egentligen ingen aning. Gubben gissar vilt.
Oki, då låter det väl som något jag kan låta bli att testa. Säkert bra, men onödligt.För att förtydliga, det funkar säkert bra på cykel också, men jag har aldrig upplevt det som ett stort problem att saker och ting "gifter sig" med varandra annat än sadelstolpar och de har jag för vana att då och då lossa och har heller inte stål och alu blandat där på någon cykel idag.
På tidigare nämnda bil kunde det bli riktigt problematiskt med vissa delar av konstruktionen där aluchassit fick stål komponenter fastskruvade med risk för allvarliga chassiskador om man inte var noga med att korrosionsskydda.
Det kommer väl från flygsfären från början där ju det också är ett faktiskt problem, på en cykel duger fett och att lossa ibland :)
Oki, då låter det väl som något jag kan låta bli att testa. Säkert bra, men onödligt.
Tack!
Spaltkorrotion mellan aluklingor och klingskruvar i rostfritt. Det påverkar inte hållbarheten, men ser lite fult ut. Vill inte ha något kladdig där, men men. I-landsproblem.Vet ju fortfarande för vilket ändamål du ställde frågan från början:)