Akut köpa cykelväska för flyg idag Stockholm (ej hyra)

nieves

Aktiv medlem
Hej min väska har gjort sitt upptäckte jag i sista minuten. Behöver en ny pronto, är Evoc ngt att ha? Cykelcity verkar ha på lager för 5kkkr typ, finns det andra ställen med bättre/billigare så i elfte timmen.

Åker 07 på lördag så det är lite småbråttom att packa ner rejsern.

XXL verkar ha två hårdskalsvarianter för 2499kr (den ena nedsatt fr 3499). Enl hemsidan ska enstaka ex finnas på vissa av Sthlm-butikerna, t.ex. City och Länna.

Du får låna min kartong inklusive allt om du hämtar den på Munsö. Frugan har en hård väska du kan låna men den är lutande och tar inte så stora ramar. Är ledig och vaken så vill du ha tid att plocka isär kan du komma direkt.

Bilagor

• 20170305_064958.jpg
    20170305_064958.jpg
    372.4 KB · Besök: 214
Nieves, kan jag släppa mitt erbjudande som inte intressant? Det var ju inte vad du frågade efter från början. Antingen är det viktigt och då löser vi det eller så är det fel och då bevakar jag inte svar.

Tack för alla förslag, köpt tejp och lim och försöker få ihop det hyggligt.
Ringt runt och kollat men mycket är slut....

Köpt en Evoc Pro, bara att inse att +20 resor och 7 år får även den bästa väskan att lämna in.
Återigen tack ni alla hjälpsamma människor!

Resonerade lite angående priset på en ny väska, tjänar in halva kostnaden mot att hyra cykel redan nu, så det var bara att slå till.

Dom längsta platta sidoförstärkningarna är minst 1 dm för långa.
Dom korta i den andra änden gick i med nöd och näppe (så att man kunde stänga kardborren).

Annars finns det gott om plats för smuggelsprit :)
20200313_162300.jpg20200313_162211.jpg

Edit....det gick att pressa på.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp