revben
Aktiv medlem
Amerikanska varor.
Ägs dessutom av PONFor att vara allvarligt: One Up är på var sidan (kanadensiskt)!
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ägs dessutom av PONFor att vara allvarligt: One Up är på var sidan (kanadensiskt)!
Börjar allvarligt fundera på namnet på denna sajt. Borde den inte som ett ställningstagande i denna fråga byta namn till www.gladcykling.se, eller något dylikt mer inhemskt klingande?
Eller så kunde gayride.se också funka men kankse är det få som vet originella konnotationen av ordet.
www.forbes.com
Ooo nu var du nära att lura mig att klicka på en Youtube länk ...
Är väl jag som är trög men jag fattar inte alls första meningen.Ordet "happy" är dock fårn långt för Murica. Om sajten hetade "coolride.se" skulle jag kunna hålla med (jollyride.se är annars ännu mer brittiskt om man vill har engelska men undvika USA koppling).
För att ändå gå lite ot i väntan på bilden på sidan 3 .Lokalproducerade batterier från Skelefteå tror jag på, vad skulle kunna gå fel.
Är väl jag som är trög men jag fattar inte alls första meningen.
Är väl jag som är trög men jag fattar inte alls första meningen.
För att ändå gå lite ot i väntan på bilden på sidan 3 .
Tänkte på northvolt och allt hån om mp mm o Sveriges pensionärer som sägs få betala 6miljader ..
Nu är jag sannerligen ingen ekonom men borde ändå inte Sverige gått + än så länge på NW? Menar det mesta av pengarna borde väl ha stannat kvar i Sverige? Ok några miljarder till Kina har det väl gått iväg fast tyskarna har ju pumpat in +20M också.. så även om bara 1/3 stannat kvar i landet borde Sverige ligga på + ?
För att ändå gå lite ot i väntan på bilden på sidan 3 .
Tänkte på northvolt och allt hån om mp mm o Sveriges pensionärer som sägs få betala 6miljader ..
Nu är jag sannerligen ingen ekonom men borde ändå inte Sverige gått + än så länge på NW? Menar det mesta av pengarna borde väl ha stannat kvar i Sverige? Ok några miljarder till Kina har det väl gått iväg fast tyskarna har ju pumpat in +20M också.. så även om bara 1/3 stannat kvar i landet borde Sverige ligga på + ?
När tråden visar 88 svar i forumlistan blir nästa inlägg, #90, på sidan 3.Inte lätt att räkna på helt klart.
Motorola ägs av Lenovo som är... kinesiskt?Och glöm ej att bojkotta windows, chromeOS, Android, iOS, ajfån, google, FB, youtube, Motorola, yahoo ...
Joyride annars?Eller så kunde gayride.se också funka men kankse är det få som vet originella konnotationen av ordet.
eller kanske happyMTB? Är iofs rädd att många skulle missförstå förkortningen och fylla forumet med Meningslöst Trams och BjäbbJoyride annars?
Vadå missförstå? ;)eller kanske happyMTB? Är iofs rädd att många skulle missförstå förkortningen och fylla forumet med Meningslöst Trams och Bjäbb
Den borde snarare subventioneras!Jag tycker EU ska införa skyhöga tullar på amerikansk humle!
Är väl bara gubbar med keps som använder Google och Facebook? Yahoo blev irrelevant innan min mamma skaffade Facebook.Och glöm ej att bojkotta windows, chromeOS, Android, iOS, ajfån, google, FB, youtube, Motorola, yahoo ...
Är väl bara gubbar med keps som använder Google och Facebook? Yahoo blev irrelevant innan min amma skaffade Facebook.
Min son skrattade sig fördärvade när han hörde att jag en gång i tiden hade haft Facebook.
Senast jag var inne på FB var det nog 75% reklam och kvinnor som "söker seriöst sällskap".
Jag tog bort min helt när de hade en bot som bannade mig 24 timmar för "Hate Speach" Det var den här kända Vit Makt låten jag hade delatSenast jag var inne på FB var det nog 75% reklam och kvinnor som "söker seriöst sällskap". Verkar som att Zuckerberg håller på att mjölka ur de sista pengarna...
FB har en evenemangskalenderfunktion som inte finns nån annanstans fwiw.Senast jag var inne på FB var det nog 75% reklam och kvinnor som "söker seriöst sällskap". Verkar som att Zuckerberg håller på att mjölka ur de sista pengarna...
Det jag menar är att inget vara för evigt, att man inte skulle klara sig utan de tjänsterna du listade känns lite raljerande.JaJa, det beror ju på vad man är intresserad av.
Finns en massa intressanta grupper där man kan gå med, som handlar om olika intressen och hobbies. Man kan lära sig massor och få lite inspiration. Sen stänger man såklart av så mkt som möjligt utåt, och håller en väldigt låg profil.
Så du har alltså inte hundratals singelkvinnor i ditt område som bara väntar på att få träffa dig?FB har en evenemangskalenderfunktion som inte finns nån annanstans fwiw.
Men vad du ser i flödet hänger väldigt noga ihop med vad du söker och reagerar på. Mycket reklam, ja och även försåtligt inbäddat i inlägg men inga 75% - och inga kvinnliga sällskap i mitt flöde iaf.
Själv roar jag mig med att göra reklam för Bluesky, Flashes och Mastodon på FB
De står på kö. Skickar ut hustrun för att jaga bort dom.Så du har alltså inte hundratals singelkvinnor i ditt område som bara väntar på att få träffa dig?
Intressant att du nämner det, snackade med min son och han kompis, enligt dem så är Chrome helt ute, är man cool har man qwant, de fick mig även att kolla upp Mistral istället för Chat GPT, när det gäller social media så verkar det inte. vara så stort. De är i yngre tonåren.Jag jobbar med marknadsföring och Facebook används primärt för att nå äldre/pensionärer. Instagram för något yngre men lejonparten +35.
Ungdomar är extremt svåra, även på de plattformar de föredrar, men det finns sätt att ta till.
Min tanke angående trådens huvudfråga. Tycker man omyndigförklarar sig själv genom att gå på extrem detaljnivå ”öööö du dissar amerikanskt cykelmärke men använder Google..”. En gör så gott en kan.
Väljer man tex en europeisk cykel och använder Google så är det mer av ett statement än att köpa amerikanskt. På samma sätt som jag inte slänger skräp i naturen eller inte äter tamboskap oavsett hur många kolkraftverk de bygger i Kina. Man gör det man tycker känns bra utefter de förutsättningar man har.
FB har en evenemangskalenderfunktion som inte finns nån annanstans fwiw.
Men vad du ser i flödet hänger väldigt noga ihop med vad du söker och reagerar på. Mycket reklam, ja och även försåtligt inbäddat i inlägg men inga 75% - och inga kvinnliga sällskap i mitt flöde iaf.
Själv roar jag mig med att göra reklam för Bluesky, Flashes och Mastodon på FB
Organisk tillväxt är sååå woke.Lite ot men. Northvolt - vilka jävla klantskallar som förstört så mkt. Man startar såklart en liten produktionslina först, där man producerar ett lagom antal batterier per vecka. Trimmar in och testar och fixar så att det funkar. Sen kan man expandera och ta stora ordrar.
Ok, så man skall bojkotta lite lagom, så att det inte blir för jobbigt för en själv alltså? Annars omyndigförklarar man sig själv? Stor humor.Jag jobbar med marknadsföring och Facebook används primärt för att nå äldre/pensionärer. Instagram för något yngre men lejonparten +35.
Ungdomar är extremt svåra, även på de plattformar de föredrar, men det finns sätt att ta till.
Min tanke angående trådens huvudfråga. Tycker man omyndigförklarar sig själv genom att gå på extrem detaljnivå ”öööö du dissar amerikanskt cykelmärke men använder Google..”. En gör så gott en kan.
Väljer man tex en europeisk cykel och använder Google så är det mer av ett statement än att köpa amerikanskt. På samma sätt som jag inte slänger skräp i naturen eller inte äter tamboskap oavsett hur många kolkraftverk de bygger i Kina. Man gör det man tycker känns bra utefter de förutsättningar man har.
Tror för övrigt det är svårt att hitta både amerikanskt och europeiskt tillverkade cyklar. Dom flesta görs i Kina, så hur man än gör stöttar man Putins krigsarmé som finansieras genom att Kina köper deras olja.
Slänger in den här: https://www.searchenginemap.com/Intressant att du nämner det, snackade med min son och han kompis, enligt dem så är Chrome helt ute, är man cool har man qwant, de fick mig även att kolla upp Mistral istället för Chat GPT, när det gäller social media så verkar det inte. vara så stort. De är i yngre tonåren.
Kina är största importören av rysk olja.Ok, så man skall bojkotta lite lagom, så att det inte blir för jobbigt för en själv alltså? Annars omyndigförklarar man sig själv? Stor humor.
Tror för övrigt det är svårt att hitta både amerikanskt och europeiskt tillverkade cyklar. Dom flesta görs i Kina, så hur man än gör stöttar man Putins krigsarmé som finansieras genom att Kina köper deras olja.
Och jag svarar med https://blog.ecosia.org/eusp/Slänger in den här: https://www.searchenginemap.com/
Då får du väl ge upp och njuta av ditt halvtomma glasOk, så man skall bojkotta lite lagom, så att det inte blir för jobbigt för en själv alltså? Annars omyndigförklarar man sig själv? Stor humor.