Armbanden kom fram till jul ;-)

Lonewolf

Ny medlem
Har precis varit till tobaks affären och hämtat en låda med LAF band, så det blir ju precis lagom till julklapp för er som tänk det. Det såg ju inte så ljust ut med den saken när det där mailet kom för några veckor sedan, men det löste sig ;-)

Ska fördela och paketera ikväll och lägger det på lådan imorgon om allt går bra.

Så nu kan alla som beställt lysa upp tillvaron med ett gult fint armband, och känna att vi har bidragit lite till en bra sak.

Bosse

XChris.

Ska se hur det blir när jag packat för det kom till några och lite byten så jag har inte riktigt koll på hur många som blev över, men jag återkommer med besked.

Bosse

LEAF Skrev:
-------------------------------------------------------
> bra jobbat bosse!!!
>
> ----------------------
> Med ett schysst järnrör kan man slå hela världen
> med häpnad

Men ett schysst gult band kan man slå hela världen med häpnad, kanske det ska va? ;)

Då var det fördelat och paketerat, dessvärre har posten ställt till det så att man kan bara lämna in såna här försändelser på ett enda ställe i stan (gulalådan funkar inte) och dem har stängt på helgerna, men jag lämnar in på måndag så bör ni ha det senast onsdag så ni hinner slå in era hjulklappar.

Vissa hade varit lite väl optimistiska när det gäller hur mycket man får plats med i ett kuvert av medskickad storlek, så vissa kuvert ser mer ut som fotbollar men med lite tejp och god vilja så löste det sig i nästan alla fall, några fick jag packa om i större kuvert då det var fysiskt omöjligt att få till det ;-)

Flera ligger och balanserar på portogränsen så jag kollar innan jag skickar så det inte blir något strul, om det behövs så klistrar jag på ett till. Det blev ju lite öveskott som skulle gå till annat var det tänkt men jag får nalla lite av det till extra porton så slipper jag lägga ut av egna pengar, samma gäller för dem kuvert som jag fick byta till i några fall, om det är OK för er? tror det är den lättaste lösningen trots allt.

Det finns några få ex kvar av ungdomsmodellen annars gick alla åt inkl det extra band jag beräknat åt mig själv men so what jag fick ju ett iaf ;-)

Bosse

Då är era band på väg, var och lämnade in dem på posten idag och som jag misstänkte så var flera svarskuvert för snålt frankerade och några helt ofrankerade så jag fick kompleterings köpa 12 frimärken för totalt 66kr.

Bryr mig inte om att kolla (exakt uträknat med kronor och ören) hurvida dem insamlade pengarna räckte till alla kostnader eller om jag fått lägga ut egna, men ett snabbt överslag med huvudräkning tyder på att jag gått lite minus men det bjuder jag på då det är för en god sak.

Bosse

YES då har ju posten skött sig som omväxling (inget personligt mot ev post anställda happyiter) ser fram emot att alla fått sina snarast. Tack för din feedback Doc.

Bosse

Senast redigerad av en moderator:
Kul att det funkade även om det drog ut på tiden men den som väntar på något gott osv...

Jag har tre ungdomsband kvar om det är någon som vill ha, så är det bara att höra av er!

Bosse

Tillbaka
Topp