[Artikel] Första titt - Rose 2017

• Trådstartare Trådstartare AJ
  • Start datum Start datum

AJ

Ny medlem
Rose-2017.jpg

Rose följer med trenden inom MTB och kommer som alla (?) andra tillverkare med både Plus och eMTB till 2017. På landsvägssidan handlar nästa år mycket om olika kolfiberkvalitéer där befintliga modeller får nya ramar av antingen bättre eller enklare kvalitet av det svarta materialet. Dessutom får Roses populära crossmodell en helt ny ram i kolfiber.

Läs hela artikeln: http://happyride.se/?p=25585

Senast ändrad:
Alltså det mesta på mtb-sidan såg väl vettigt ut, om än något sent på tåget. Men den där elhojen, mein Gott! Många tillverkare har ju lyckats få till en elhoj som ser rätt okej ut, men den där......

Mäh..
Deras mest intressanta (enduro)modell Pikes Peak är ju över huvud taget inte ens med...

Först skulle den komma under sommaren 2016, sedan under hösten, sen senare under året och nu kommer den inte ens under 2017?

Luthman Photography sa:
Alltså det mesta på mtb-sidan såg väl vettigt ut, om än något sent på tåget. Men den där elhojen, mein Gott! Många tillverkare har ju lyckats få till en elhoj som ser rätt okej ut, men den där......

Vadå, följer ju tysk Bauhaus-funkis klockrent! Själv är jag lite svagare för Art déco..

Too little, too late tror jag tyvärr. Bra med längre reach, men lite fegt att inte dra på mer. Och att de envisas med 2x setup förstår jag inte.

Hur som låter det som att det snart är läge för mig att knäcka min nuvarande... :)

Tillbaka
Topp