Artikel: HappyMTB först med nytt Google-program

• Trådstartare Trådstartare oxr
  • Start datum Start datum
Det är klart att man är extra kritisk till det man läser den första april. Det var jag inte
när jag läste om tisos nya elektroniska växlar för 12delat! Skulle även gå att använda för
både campas och shimanos system och antal växlingar. När kom den artikeln ut på nätet???
Den 12 december år 2012!!! Ja, ni förstår antar jag...

Grejen med detta skämt är att det tangerar ngt som mycket väl skulle kunna bli verklighet. Bra diktat!

OM det skulle bli verklighet skulle det vara helt förfärligt. Nästan lika förödande som en kategorisering.

Så det är ett skämt då?

Annars är det ju drömmen, med tanke på alla övriga framtidsscenarier som nämnts i tråden, att kunna sitta på sin feta häck och låta dataprogram göra alla val och robotar utföra allt fysiskt. Tänk att ha en trainer som själv väljer bana/tempo utifrån personliga preferenser, dagsform, vad man ätit etc. och där trainern själv utför själva träningen utan att man behöver anstränga sig. Så gött.

Tur att det var ett skämt för det vore helt förödande om något skulle ändras på nuvarande utformning. Txe som att uppdatera citeringsfunktionen viket skulle medföra att forumet skulle bli mera lättläst viket tar bort hela utmaningen med SM i forumläsning. Vi bör snarare sträva bakåt och tagit bort allt som underlättar läsförståelsen.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp