Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Newmannen sa:Den känns ju onekligen ganska dyr då den ligger i samma prisklass som Garmin 820.
Bengt-re sa:Cyklar känns så dyra och finessfattiga när man är van vid bilar.
?ForesterGuy sa:Bengt-re sa:Cyklar känns så dyra och finessfattiga när man är van vid bilar.
Nä, min cykel har ju eldrift, det har inte min bil...
ForesterGuy sa:Cykel-GPS:er känns så dyra och finessfattiga när man är van vid bil-GPS...
JPL sa:ForesterGuy sa:Cykel-GPS:er känns så dyra och finessfattiga när man är van vid bil-GPS...
Absolut, pulsfunktionenerna och live-segmenten i min bil-gps är grymma....
Har jag inte helt fel så existerar inga sådana. Precis som med Garmin Edge 520 så går det att skapa rutter via andra tjänster (Strava, Ride With GPS, etc.) och visa dessa ovanpå en karta men enheten själv är inte kapabel att utföra någon form av rerouting.Akoa sa:Hur är turn-by-turn egenskaperna?
Mayhem sa:Har jag inte helt fel så existerar inga sådana. Precis som med Garmin Edge 520 så går det att skapa rutter via andra tjänster (Strava, Ride With GPS, etc.) och visa dessa ovanpå en karta men enheten själv är inte kapabel att utföra någon form av rerouting.Akoa sa:Hur är turn-by-turn egenskaperna?
Henrik_E sa:
Från kommentars fältet på review av nya BoltSam sa:Jag gillar deras approach med funktionstillväxt som Garmin verkar sakna.
Enda negativa med Wahoo:n är formfaktorn, tveksamma batterierna och att jag inte lyckats hitta en benchmark på gps-mottagning.
tuta sa:- Seg att boota. Rätt dålig skärm (kanske delvis beror på placering på stammen på crossen). Hoppas på mindre irriterande på racern. Ser lite billig och ful ut. De satans pipen som inte helt går att stänga av.
Skärmen från en SRM pc8 fast gjord av ett modernt företag med lite driv som Wahoo hade varit drömmen.
Provade ett live segment i morse. Den räknade ner men sen blev det längre och längre bort. :) Nytt försök på hemvägen och då funkade det.