NickPick sa:
Whenthingsgowrong sa:
Jajjas sa:
Whenthingsgowrong sa:
Jag tror att sigmasports från Storbritannien säljer Castelli Free Aero för under 1000 spänn. Jag har två par av dem och har ägt två par Dhb Aeron tidigare och det är en väldig skillnad i fördel Castelli. Såhär års kan du hitta premiumshorts för under lusingen om du bara lägger lite tid på det. Det är verkligen värt varenda minut och krona anser jag.
Free Aero verkar ligga på runt 1900 vad jag kan hitta. Dom som heter free Aero race iaf.
https://www.sigmasports.com/item/Castelli/Free-Aero-Race-Bib-Short/6D54
Här har du 2018 års modell, billigare och snyggare. Ska du ha nya bibs så är det dem här du ska gå för istället för hipstermärkenas budgetalternativ för samma pris.
Ganska fula egentligen.
Är det inte samma pris som de underbara rapha core...?
Okej då vet jag att du tycker det.
Jag vet inte hur mycket Rapha Core kostar. Hurså?
Till ts: Jag själv tänkte testa Pactimos Ascent bibs som går loss på 70 amerikanska $. De har fått fina recensioner och ett flertal kontinentallag kör med dem så de känns någorlunda kvalitetstestade. Det blir dem eller ytterligare ett par Castelli Free Aero race alternativt Castelli Premio för mig. Det beror lite på hur frakten ser ut då jag sitter lite illa till i ett land utan postväsen. Det får avgöra.