Bästa shorts med pad??

gyttorparn

Aktiv medlem
Bästa shorts med pad??
Sökte lite här på forat men hittade bara om bibs, jag är mr tvärtimot så jag gillar utan hängslen bäst. Nu behöver nya inhandlas då dom gamla billiga är slut, så till frågan vilka gillar ni bäst? Får gärna vara bra mä vaddering så man kan sittkötta länge.

Bästa shorts med pad??
Är det för landsväg, mtb eller nåt annat? Prova någon av Pearl Izumis shorts i valfri kattegori. Enduras kör jag till all möjlig cykling, men då med "vanliga" shorts eller byxa över.

Bästa shorts med pad??
Jag har ett par specialized som är kanon. De är lite längre i benen så att man kan dra dem över benskyddens övre del. Jag har haft dem i flera år och de är fortfarande i toppskick. Sen har jag ett par mavic som är helt ok också.

Bästa shorts med pad??
Ja precis, fattar att det är individuellt därför jag fråga vilka man gillar mest
Just det, då behöver vi bilder på din röv så vi kan jämföra! ?

Edit; vad jag menar är att den individuella kombination av röv, bibs och sadel är så olika från person till person att den rekommendation du kan få hellre kan vara helt fel än rätt. Det hindrar förstås inte inköp av en rekommenderat byxa men åtminstone min erfarenhet är att man för prova sig fram.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp