Bianca ingrossos om sitt hat över cyklister.
Carl A sa:äh, hon är så vansinnigt vacker, så jag håller helt o hållet med henne
Tycker inte man ska kommentera folks utseende men, nej.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Carl A sa:äh, hon är så vansinnigt vacker, så jag håller helt o hållet med henne
marr sa:Carl A sa:äh, hon är så vansinnigt vacker, så jag håller helt o hållet med henne
Ser ju ut som Willem Dafoe :p
ForesterGuy sa:Var det hennes far eller farbror som körde omkring med prins Bertils stulna parkeringstillstånd?
Hasse#7 sa:marr sa:Carl A sa:äh, hon är så vansinnigt vacker, så jag håller helt o hållet med henne
Ser ju ut som Willem Dafoe :p
Det är ju inte så vansinnigt vackert. Men ganska coolt. Kan hon också hämta en levande höna bakom fiendens linjer mitt i natten?
Hep sa:ForesterGuy sa:Var det hennes far eller farbror som körde omkring med prins Bertils stulna parkeringstillstånd?
Har för mig att det var hennes far, då åtminstone hennes morsa försöka urskulda sig på ett besynnerligt sätt. Något oklart om god tro och annat fint.
CW sa:Den här tråden fortsätter ja..
Fjärdebrunn sa:Hur får vi slut på drevet mot cyklister?
GoranS sa:En miljon!? Och randohenry har 251. Världen är en konstig plats!Paka sa:Hon kan säkert ha en poäng, men betänkt också att man får tyvärr inte 1 miljon följare på instagram (och därmed 6-siffriga belopp i ersättning för ett inlägg) genom att uttrycka sig sansat och nyanserat. Hon lever på att skapa uppmärksamhet kring sin person.
ForesterGuy sa:CW sa:Den här tråden fortsätter ja..
"Cyklister om sitt hat över Bianca ingrosso"?
Allroad sa:Heter hon inte Ingrosso? 0_o
Masjevel sa:Allroad sa:Heter hon inte Ingrosso? 0_o
Vem?
Eller bara förbjuda hundar i stadstrafik.stefank sa:De flesta hundägare jag känner klagar mer på att plingandet stressar upp hundarna så de blir svåra att hålla styr på.
Bästa sättet att ta sig runt hundrastare som tar upp hela gc-banan tycker jag är att sakta ner till gångfart och vänligt säga "ursäkta",
är de vettigt funtade så blir de generade över att de varit i vägen, är de inte så har man inte riskerat en olycka iaf.
Alex Supertramp sa:Skämtet om att deportera henne till Glennville och därmed höja IQ-snittet både i Sth och Gbg var briljant.
Kaffe på det...
SLI sa:Eller bara förbjuda hundar i stadstrafik.stefank sa:De flesta hundägare jag känner klagar mer på att plingandet stressar upp hundarna så de blir svåra att hålla styr på.
Bästa sättet att ta sig runt hundrastare som tar upp hela gc-banan tycker jag är att sakta ner till gångfart och vänligt säga "ursäkta",
är de vettigt funtade så blir de generade över att de varit i vägen, är de inte så har man inte riskerat en olycka iaf.
Eller bara skjuta av dem tillsammans med alla äckliga katter som pissar på min altan.
Även tjejer under tonåren tyvärr....Paco sa:Seriöst, tar ni åt er vad en infuencer säger? Är det inte bara tjejer i tonåren som lyssnar på såna?
Paco sa:Seriöst, tar ni åt er vad en infuencer säger? Är det inte bara tjejer i tonåren som lyssnar på såna?
Luthman Photography sa:Paco sa:Seriöst, tar ni åt er vad en infuencer säger? Är det inte bara tjejer i tonåren som lyssnar på såna?
Problemet, i de flesta fall när influencers, eller andra med stort följe, säger saker som är felaktiga eller väldigt vinklade är ju just att de har en stor följarskara. Deras åsikter sprids då till en stor grupp som ofta ör ganska lättpåverkad. Det är ju inte nödvändigtvis bra. Oas så hjälper det väl knappast cyklisternas sak att de sitter och gnäller på ett forum enkom för cyklister. Men ja....internet och så...
UrTomas sa:Luthman Photography sa:Paco sa:Seriöst, tar ni åt er vad en infuencer säger? Är det inte bara tjejer i tonåren som lyssnar på såna?
Problemet, i de flesta fall när influencers, eller andra med stort följe, säger saker som är felaktiga eller väldigt vinklade är ju just att de har en stor följarskara. Deras åsikter sprids då till en stor grupp som ofta ör ganska lättpåverkad. Det är ju inte nödvändigtvis bra. Oas så hjälper det väl knappast cyklisternas sak att de sitter och gnäller på ett forum enkom för cyklister. Men ja....internet och så...
Är det Sixten vi pratar om?
;)
+1Alex Supertramp sa:Vad tror ni hon rider själv? En Bianchi Oscar?
Havoc 5 sa:Hon kör iallafall på en rätt snygg cykel.
Alex Supertramp sa:Jag kan hjälpa henne att ställa in ett och annat. Klänningen får dock hängas av på en cykelpump innan vi kan börja finjustera diverse upphängningar o. dyl.
Har hon tur får han se min oljespruta. GT på det. Skål!
Allroad sa:Alex Supertramp sa:Jag kan hjälpa henne att ställa in ett och annat. Klänningen får dock hängas av på en cykelpump innan vi kan börja finjustera diverse upphängningar o. dyl.
Och där kom gubbslems-inlägget. Grattis!
+1Paco sa:Allroad sa:Alex Supertramp sa:Jag kan hjälpa henne att ställa in ett och annat. Klänningen får dock hängas av på en cykelpump innan vi kan börja finjustera diverse upphängningar o. dyl.
Och där kom gubbslems-inlägget. Grattis!
Alkolås på dator/mobil kanske inte är dumt...
staine sa:Vid Tour de Francedräkter och cyklar för tusentals kronor slutade jag läsa.
Alex Supertramp sa:Försökte ironisera. Gick sådär. Blir bara så himla trött när influencers får uppmärksamhet medan riktiga samhällsproblem förbises. Klen ursäkt för ett fyllemess dock. Ber om ursäkt.
ForesterGuy sa:Alex Supertramp sa:Försökte ironisera. Gick sådär. Blir bara så himla trött när influencers får uppmärksamhet medan riktiga samhällsproblem förbises. Klen ursäkt för ett fyllemess dock. Ber om ursäkt.
Du får se upp så att inte en mördarsnigel häller salt på dej...
Karikari sa:staine sa:Vid Tour de Francedräkter och cyklar för tusentals kronor slutade jag läsa.
+1