Bianchi 120 kläder!

Bianchi 120 kläder!
Oskar, va de där en ursäkt för att få köpa ännu fler bianchi-kläder? :P
På sommaren ska man köra med kortärmat, så du kan ju köpa kläderna iaf.

Bianchi 120 kläder!
oskar,
det bästa du kan göra är att ignorera den typen av idiotiska kommentarer. bögfobi är omoget och något de flesta växer ifrån, även om man sorgligt nog ser tecken på motsatsen hos en del vuxna människor också... så länge som du inte bryr dig kommer dom inte åt dig.

Bianchi 120 kläder!
Roger skrev:
-------------------------------------------------------
> Snygg tröja!
>
> Går det inte att köpa direkt från web-shopen?
> Valutan är ju euro.
>
> --
> vångafriåkarsällskap

japp, snygg som fan! :D men jag vill inte handla från icke postförskott och utlands "butiker"
tänkte om dom fanns i sverige så kan juho få ta hem det till mig :)

Bianchi 120 kläder!
HMan skrev:
> Klickar man lite på sidan du länkade till så ser
> man att jibo i Karlshamn har Bianchi-kläder...

men han har ju inte dom kläderna jag länkade till.... iaf inte när jag kollade sisst

Bianchi 120 kläder!
Men Oskar..(börjar numera alla mina inlägg så) Så mycket felaktigheter.

1. Referera till någon som "skolans bög"
2. ha bögfobi
3. vilja beställa mintgröna spandexkläder
4. och inte inse att detta är hur "bögigt" som helst..

:)

Bianchi 120 kläder!
Westman skrev:

> 1. Referera till någon som "skolans bög"
> 2. ha bögfobi
> 3. vilja beställa mintgröna spandexkläder
> 4. och inte inse att detta är hur "bögigt" som

1. japp, han är det, men säger ej vaför jag vet det för det är oshysst att skriva sånt på nätet.

2. japp, alla på hela jävla skolan tycker typ att tajt= bög...

3. dom är inte mintgröna
bianchiwww.bianchi.com544F474x350.jpg

4. vet ej vad du menar...

Bianchi 120 kläder!
som sagt, skit i vad andra säger. för det är ju allmänt känt att man anses inte vara klok om man kör i tighta kläder, ingen direkt hög häftighets faktor på det :D:D:D

dock tycker jag personligen att det är 100 gånger snyggare med kortbrallor o kortärmat än hellånga tights:D men sen så måste ja ju erkänna att jag inte tycker bianchis färger direkt är snygga, speciellt inte de gamla där de har massa färger till som inte alls passar.

Bianchi 120 kläder!
Köp vad du vill ha. Livet är för kort för att öda bort delar av det genom att fundera på vad andra tycker om ens kläder/lekamen/musiksmak/whatever...

Bianchi 120 kläder!
Jag träffade faktiskt en tjej som tyckte jag var sexig i mina tajta cykelbyxor med hängslen. Jag tror hon ljög. (Jag skiter i vilket förstås.)
Oscar-> Låter som du skulle tycka om att hänga med mina fd grannar och mig på Patricia en löne-söndag.

Bianchi 120 kläder!
Åh nej, tänk vad som händer om Uppdrag granskning skulle läsa ditt inlägg ;-)
Marcus skrev:

> Oscar-> Låter som du skulle tycka om att hänga
> med mina fd grannar och mig på Patricia en
> löne-söndag.

Bianchi 120 kläder!
Tjena!

Tror Oskar skulle få hjärtattack om ni bar in honom på fjoll-jollen en löne-söndag..
Tycker ni ska trycka ner honom i SLMs källare istället.. Då får han veta varför man INTE har tighta kläder... :D

Bianchi 120 kläder!
Oskar,
du såg väl att de hade en celeste mikrofiberduk till salu också? Perfekt för att torka av cykeln på ett skonsamt sätt.

The Bianchi cloth for the cleaning of the bicycle: from the best microfibre fabric presently on the market, it adheres perfectly to the material removing dirt and impurities. A precious tool.
http://www.bianchi.com/en/shop/shopDetail.aspx?category=accessories&idmaster=9890

Känns som en pryl som varje omsorgsfull Bianchiägare måste ha bland vårdutrustningen...

/Henke

Bianchi 120 kläder!
Oscar din kompis har faktiskt fel.

Det är inte bögigt med tajta cykelkläder.
Det har ingenting med sexuella preferenser att göra.

MEN det är däremot väldigt fult och töntigt.
Tajta cykelkläder kan bara passera om du är
professionell cyklist, alternativt tävlar på
elitnivå.

Så för alla oss andra gäller strictly casual från och med nu!

Bianchi 120 kläder!
Bögigt eller inte, men att klä sig i pastellfärgad spandex o lube'a upp röven med glidslem är fan suspekt. Vad ni kommer med för rationella argument.. ha ha ha

Bianchi 120 kläder!
Jag har en kompis som heter "R" han har alltid
tajta brallor när vi cyklar och jag känner mig
ofta lite märkligt trängd och utmanad av honom.

Bianchi 120 kläder!
Är det inte lite subjektivt vad man tycker är bögigt? Vi måste fråga en bög för att vekligen veta.

Hallå någon "expert" träd fram!

Bianchi 120 kläder!
Obed skrev:
Är det inte lite subjektivt vad man tycker är bögigt? Vi måste fråga en bög för att vekligen veta.

-har för mig att Magnus Uggla i filmen G sade "några procent hit eller dit har väl alla"

Bianchi 120 kläder!
Oskar: Med tanke på dom senaste inläggen så verkar kläderna inte finnas i butik ;o), kolla med Jibo eller Juho om dom inte kan ta in dom, borde inte ta mer än några veckor max tycker jag. Sen vet jag inte om du behöver glidslem i röven för att ha dom kläderna, men det tror jag inte, det funkar iaf att ha andra cykelkläder utan glidslem. Det verkar ju bara vara en här som har testat det där med slem ;o) du får fråga honom om han gillade det, hehehe!!

Bianchi 120 kläder!
frågade med jibo idah, nepp dom finns ej i sverige enligt joakim (cycleeurope sa att italiernana inte vill skicka kläder till sverige lt nåt sånt... :() ska iaf höra med juho ochså...

Bianchi 120 kläder!
Markus F skrev:
> Åh nej, tänk vad som händer om Uppdrag granskning
> skulle läsa ditt inlägg ;-)
> Marcus skrev:
>
> > Oscar-> Låter som du skulle tycka om att
> hänga
> > med mina fd grannar och mig på Patricia en
> > löne-söndag.
>

jag är lost, vad är patricia?

Bianchi 120 kläder!
Bianchi oskar skrev:
> Markus F skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Åh nej, tänk vad som händer om Uppdrag
> granskning
> > skulle läsa ditt inlägg ;-)
> > Marcus skrev:
> >
> > > Oscar-> Låter som du skulle tycka om
> att
> > hänga
> > > med mina fd grannar och mig på Patricia
> en
> > > löne-söndag.
> >
>
>
> jag är lost, vad är patricia?
>
>
>
> MVH oskar olsson
>
> ----------------------
>
>
> <10500gr Bianchi Tycoon 5800 '00

Undrar också det, syftas det möjligtvis på en båt som ligger till vid Slussen i Stockholm, omgjord till restaurang?

Bianchi 120 kläder!
Patricia är som nämnts en båt som ligger förtöjd intill Slussen i Stockholm. Där har de inrett klubb och restaurang och just på söndagar har de HBT-fester. (HBT=homo-, bi-, transsexuella personer) Även deras vänner är välkomna förstås, det står inte en vakt som kontrollerar klädsel, ålder och sexuell läggning. Har bara varit där en gång, just en lönesöndag för typ ett år sen, med mina grannar som är gay. Jävligt roligt, det var en strålande stämning och jävligt kul! Låt gå för att det är lite svårare att ragga, men man kan faktiskt gå ut och bara ha kul också. (Ett "fenomen" är för övrigt fag-hags, hetero-tjejer som hänger med gay-killar, de är många, öppna och ofta söta :)). Jaja, jag rekommenderar klart en fet festkväll där på en söndag!

Bianchi 120 kläder!
Faktum är, Marcus, att jag har blivit nekad att komma in där en söndag pga att jag är hetero. Jag är säker på att jag blev nekad pga min sexuella läggning eftersom jag är deltidsmusiker i coverband och vi har spelat en helg i månaden på Patricia i ganska många år och den här vakten kände igen mig. Men hon sa att "ja, du vet ju att det är andra regler på söndagar". Det kallar jag diskriminering.

/Martin

Tillbaka
Topp