Bianchi 120 kläder!

Bianchi 120 kläder!
tage-> Jaha! Det visste jag faktiskt inte, det är i sanning diskriminerande! Tja, jag kom in där med min killkompis via vip-kön genom att låtsas ha förlovat oss och ha bokat bord. Vi svamlade lite och den stressade vakten letade i listorna innan han släppte in oss. He, det var lite roligt.
Men det var tråkigt att höra.

Bianchi 120 kläder!
Oskar oskar oskar.... jag som trodde att du hade växt till dig. ;o)
Restaurangen är en vanlig restaurang, och om man väljer att gå dit på söndagar (var det va) så kan det säkert vara ganska kul, bara man inte är homofob.
Om man bara är säker på sin egen sexualitet, oavsett läggning så ska det nog inte vara några problem att gå dit.
Synd att du inte kan få tag på kläderna dock, tyckte att dom såg bra ut.

Bianchi 120 kläder!
jag tycker bögar är äcliga! lesbiska är inte lika farligt! :D

btw jag ska se om juho kan fixa kläderna på något annat sätt. men just nu är jag inne på en trek volkswagen team tröja.... :P

Bianchi 120 kläder!
Newsboy skrev:
-------------------------------------------------------
> MEN det är däremot väldigt fult och töntigt.
> Tajta cykelkläder kan bara passera om du är
> professionell cyklist, alternativt tävlar på
> elitnivå.

Och den som talar om för andra vad som är fult och töntigt är vad då? Det om något är töntigt!

Förövrigt: Käre oskar olsson, ibland borde du tänka tre steg längre innan du postar... Du är rolig, som en Lagombra som faktiskt har ironi, humor och en poäng.

MEN!

Du må ha den åsikten och det är sannorligen din rättighet att ha den, men jag skulle definitivt absolut aldrig utrycka den på ett diskussionsforum, eller på andra ställen heller.

[editerade inlägget för det kunde missuppfattas]

Senast redigerad av en moderator:
Tillbaka
Topp