[Bikepacking] Victoria Divide 550

WSMC

Aktiv medlem
Bra pannben att dyka upp året efter och krossa sina demoner!
Grymt kört och hoppas att ölen vid målgången var kall och god!

Egress

Aktiv medlem
Bra jobbat!! Kul att det lyckades i år, måste kännas underbart! Inspirerar till sommarens äventyr... :)
Absolut en bra känsla. Nästa bikepacking-tur blir nog mer avslappnad med planering runt fina campingplatser med badställen och lokala pubar. :)

Jävlar vad imponerande, hatten av för all den klättringen!
En jäkla massa klättring blev det.
Sista dagen baxnade jag nästan när en liten kulle på bara 60 höjdmeter dök upp. Haha!

Bra pannben att dyka upp året efter och krossa sina demoner!
Grymt kört och hoppas att ölen vid målgången var kall och god!
Tackar!
En stor del av prestationen är helt klart beroende på attityd och hur man hanterar humöret. I år t.ex hade jag intalat mig själv att ge upp inte fanns på världskartan, samt att jag inte skulle låta humöret sjunka för lågt.
En annan strategi var att inte tänka för mycket på höjdmetrarna. Förra året under den största klättringen (ca. 30km upp till Mt Buller) så blev jag deprimerad varje gång det gick lite nedför eftersom jag visste att det blev ytterligare höjdmeter att ta igen. I år tänkte jag mer på avståndet - en nedförsbacke tar mig snabbare mot nästa delmål. Funkade bra!

Ölen var exceptionellt god. :)

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer