Bikester gosigt maskrosföretag.

UrTomas sa:
Cyklasnabbt sa:
Tack för svaret. Det är nog vad som har hänt i det här fallet.
Förutom att jag är en betydligt skickligare cyklist än dig och att du därför inte ska uttala dig i vad jag ska beställa så var det givande.

Ska ringa dessa samhallskretiner på måndag och be dem fara åt helvete.

Är det bara jag som blir nyfiken på vad som menas med skickligare cyklist?
Snabbare? Bättre teknik? En cyklist som är skickligare på att hantera kundtjänst när nåt krånglar? Eller bara bäst på allt helt enkelt?

Som presterar mer watt under 1h.

Beställde en cykel i april förra året. Den kom efter fyra dagar och såg ut precis som den vi beställde. Dock kom den med DHL så vi slapp det som troligen är den felande länken här.

Cyklasnabbt sa:
UrTomas sa:
Cyklasnabbt sa:
Tack för svaret. Det är nog vad som har hänt i det här fallet.
Förutom att jag är en betydligt skickligare cyklist än dig och att du därför inte ska uttala dig i vad jag ska beställa så var det givande.

Ska ringa dessa samhallskretiner på måndag och be dem fara åt helvete.

Är det bara jag som blir nyfiken på vad som menas med skickligare cyklist?
Snabbare? Bättre teknik? En cyklist som är skickligare på att hantera kundtjänst när nåt krånglar? Eller bara bäst på allt helt enkelt?

Som presterar mer watt under 1h.

Så om en skidåkare presterar fler watt under 1h så är denne per automatik alltid en skickligare cyklist?

Det som gör mig irriterad. Men det är givetvis helt likgiltigt för er som inte har problem..
Är att jag har vidtagit alla åtgärder för att slippa just detta. Kontaktade dem för att specifikt fråga dem om de var kapabla. Gav dem uppgifter i både beställningen och via deras kundtjänst ENBART för att dessa kretiner enligt prisjakt lyckas skicka saker fel lite då och då..

Att de av misstag inte orkar skicka iväg paketet torsdag- söndag är en sak. Men att de sedan när de väl skickat på måndag och säger att det tar 3-5 dagar inte lyckas leverera det är bara dåligt.

Cyklasnabbt sa:
Det som gör mig irriterad. Men det är givetvis helt likgiltigt för er som inte har problem..
Är att jag har vidtagit alla åtgärder för att slippa just detta. Kontaktade dem för att specifikt fråga dem om de var kapabla. Gav dem uppgifter i både beställningen och via deras kundtjänst ENBART för att dessa kretiner enligt prisjakt lyckas skicka saker fel lite då och då..

Att de av misstag inte orkar skicka iväg paketet torsdag- söndag är en sak. Men att de sedan när de väl skickat på måndag och säger att det tar 3-5 dagar inte lyckas leverera det är bara dåligt.

Om du nu i förväg redan visste att dom var inkompetenta, varför handlade du av dom då? För du tror väl inte på allvar att de skulle säga till dig "ja, vi är helt usla på att leverera och rekommenderar att du handlar någon annanstans."

Cyklasnabbt sa:

Du verkar konstrat till det långt innan du ens beställde. Inte konstigt de blev förvirrade o skickade på nån containerbåt.

För dom som inte alls kan vänta på sakerna finns det ju fysiska butiker...men då behöver man kunna bete sig också...annars blir man utkastad med huvudet före. Och om det där du bor bara var en vecka kvar av vintern känns det ju lyxigt med en trainer.

PostNord tar ju inte över förrän paketet landar i Sverige, har du försökt via DHL för att få fram den tyska spårningen?

Ett tips i all välmening, beställ inte från Wiggle och välj "Fri frakt" för så kan ditt paket vara i ett ospårbart vaccum i en dryg vecka...

Har inte heller haft problem med bikester, grejerna har kommit på ett ungefär. CDON däremot hade leveransproblem vid black friday nyligen, men om man inte gapar och skriker allt för mkt utan sitter still i båten så kommer grejerna helt av sig själv efter ett tag.

Cyklasnabbt sa:
Beställde en trainer förra torsdagen.
Enbart för att de hade stor rea.
Började med att fråga dem specifikt om de var kapabla att leverera till Sverige då jag läst en del recensioner på nätet där folk är trötta då detta företag tydligen har skickat paket till helt fel person..
I början av denna vecka hade de inte fått iväg skiten alls pga "misstag". Sen fick de iväg skitföremålet sa supporten. Saken är att det inte har gått att spåra det på postnord och går fortfarande inte att spåra. Så antog att det ligger på en containerbåt från södra Tyskland. Men nu börjar det bli lite väl inkompetent..
På hemsidan står det 3-5 dagar från leverans.

Skickade ett lagom förbannat mejl nu där jag erbjöd mig att befria dessa inkompetenta idioter från bördan.

Någon som har erfarenhet? Rent allmänt vill jag avråda alla från att köpa från detta tyska skitföretag.

Jag fattar iof denna vanvettiga ilska, ibland blir man bara så J*****VLA förbannad! Ofta rätteligen, inte alltid.
Men, containerbåt från södra Tyskland - jag tror att vi hittat roten till det onda, det kan gå, men räkna med kraftiga fördröjningar, jag upprepar, KRAFTIGA fördröjningar
;)

jonja sa:
Har inte heller haft problem med bikester, grejerna har kommit på ett ungefär. CDON däremot hade leveransproblem vid black friday nyligen, men om man inte gapar och skriker allt för mkt utan sitter still i båten så kommer grejerna helt av sig själv efter ett tag.

De va som fasiken. Trodde man behövde skrika, typ jätte högt. Så de hittade fram.

Cyklasnabbt sa:

Nu antar jag att du redan har förstått och råkade tänka fel. Men måste ändå påpeka.... Det är INTE bikester som levererar paketet, det är Postnord.

Mvh
Magnus

En fråga till TS.
Om du kommer in på tex din lokala ICA och finner att din favvosaft är slutsåld, skallar du random kassörska då eller hur hanterar du det?

Vernersson sa:
En fråga till TS.
Om du kommer in på tex din lokala ICA och finner att din favvosaft är slutsåld, skallar du random kassörska då eller hur hanterar du det?

Springer sen fort hem och startar en tråd på familjeliv om det?

Vernersson sa:
En fråga till TS.

Vad menar du? Skallar? Det handlar väl här om huruvida man får ta in cykeln?

Tjena!

Kundtjänsten är lite märklig men annars är jag nöjd. Beställde ett hjulpar som dagen efter sänktes med 15%, mailade och frågade om det. Fick inget svar men dock en ny faktura på det nya beloppet. Tack och bock.
Leveransen gick efter förväntan, helt ok med tanke på Postnord..

Cyklasnabbt sa:
Men här på Bikester har väl alla fått sponsring av detta pissföretag.
Alla som är bra eller halvbra på att cykla får det.
Så du får inte spons av skitföretaget? Då kan du ju inte ens vara halvbra på att cykla. Kan du verkligen ha det nicket utan att skämmas? Nu när du inte ens får spons av skitföretaget i fråga...

Bete dig som en vuxen, vad gnäller du för. Du visste vilket företag du handlade av innan du beställde. Det var nog ingen som tvingade dig att köpa av just den butiken. Om nu leveranstid är så viktigt och du är bror duktig själv så kunde väl fattat att du inte skulle handla av dem med tanke på alla dåliga omdömen du verkar ha läst. Ta lite ansvar istället för att gnälla.

Luktapåblommorna sa:
Bete dig som en vuxen, vad gnäller du för. Du visste vilket företag du handlade av innan du beställde. Det var nog ingen som tvingade dig att köpa av just den butiken. Om nu leveranstid är så viktigt och du är bror duktig själv så kunde väl fattat att du inte skulle handla av dem med tanke på alla dåliga omdömen du verkar ha läst. Ta lite ansvar istället för att gnälla.

Ja det var lite dumt. men jag vidtog verkligen alla åtgärder för att förhindra dessa totala äckelkretiner från att falla ner i sitt vanliga misslyckade beteende. Gav dem mina uppgifter på alla möjliga sätt. Var trevliga mot dem i kundtjänst fram tills idag.

Senast ändrad:
emmer sa:
Cyklasnabbt sa:
emmer sa:
Cyklasnabbt sa:
Avsåg personens svar på att de kunde bryta avtal helt utan konsekvenser baserat på vad kundtjänsten upplevde för känslor.
Det kan de egentligen inte, men eftersom ett avtal som ingåtts med en underårig eller mentalt klen inte är giltigt så kan de utnyttja det kryphålet och hävda att inget avtal ingåtts. Simple as...
Rapporterad
Nu börjar kränkningen ta fart. Då ska vi bara cykla åttor runt dig så är kränkningen fulländad.

Jag är inte lika skicklig cyklist och vet inte hur många watt jag kan leverera på en timme så jag kan nog inte cykla åttor, men jag kan slå en sjua istället.

Cyklasnabbt sa:
Förutom massa troll som inte förstår hur avtal fungerar i verkliga livet kan jag bara länka den här.
http://www.prisjakt.nu/butiksinfo.php?f=18159
Fler personer ger alltså 1, 2or till det här företaget än 10,9. Medelbetyget är 5.5.

Men här på Bikester har väl alla fått sponsring av detta pissföretaget.

Om vi sen bortser ifrån negativity bias, att det är 50% mer troligt att man berättar om en dålig upplevelse än en bra, så jämnar det troligen ut sig mer. Sen vet jag inte hur du räknar, det är fler som gett 10 eller 9 än de som gett 1 eller 2.

Om man är så arg/stressad näthandlar så är hen bergis född på 90-talet å "sönder-curlad".

Ta en valium eller stick ut å cykla med dubbdäck så kommer nog din trainee snart..

Å ja, jag har handlar ett par gånger av Bikester å det har funkat bra.

Fan vad ni hyllar.

Kommer rapportera de värsta trollen/anställda av bikester.

Har ni inget att komma med så skit i att skriva oneliners.

Tack

Rent allmänt kan ni väl ta reda på vad KKL säger innan ni försöker leka experter på lagen.

Ni får däremot gärna gissa på vad det är som har gått fel. Det är postnord och Bikester som står för skiten iaf officiellt. Vissa snackar om att DHL tar över..
Mer än att bikester säger att skiten är skickat finns inte.

Senast ändrad:
Är Tstrollet underscore som bytt nick? Med tanke på det omogna och egocentriska beteendet tror jag att så är fallet.

Cyklasnabbt sa:
Förutom massa troll som inte förstår hur avtal fungerar i verkliga livet kan jag bara länka den här.
Fler personer ger alltså 1, 2or till det här företaget än 10,9. Medelbetyget är 5.5.

Jomper? Handlade designbytet om att happy blev uppköpt av bikester? Vilken jävla komplott alltså. Känner mig lite kränkt nu.

marr sa:
Cyklasnabbt sa:

Jomper? Handlade designbytet om att happy blev uppköpt av bikester? Vilken jävla komplott alltså. Känner mig lite kränkt nu.

Det skulle kunna betyda att happys användare skulle kunna få ordning på designen och funktionaliteten på Bikesters sida med lite påtryckningar och allmän upprördhet?

Luktapåblommorna sa:
marr sa:
Cyklasnabbt sa:

Det skulle kunna betyda att happys användare skulle kunna få ordning på designen och funktionaliteten på Bikesters sida med lite påtryckningar och allmän upprördhet?

Ja tycker vi testar

Tillbaka
Topp