Biky Coach till iPhone

landen

Aktiv medlem
Biky Coach till iPhone
Någon som testat denna app? Jag använde den på mitt första MTB-pass på mycket länge under gårdagen. Gjorde det hela lite roligare. http://itunes.apple.com/gb/app/biky-coach-gps-computer-biking/id381773424?mt=8

Var riktigt imponerad över hur exakt GPS-funktionen var, minsta lilla avstickare registrerades. Registrerar och sparar din runda med alla möjliga data, medelhastighet, tid, längd osv osv

Finns det andra liknande appar? Jag skulle vilja ha en funktion som kan föra över rutten till datorn och sedan kolla den i googlemaps. Som det är nu är det lite svårt att se på den lilla skärmen. Många gånger när jag cyklar har jag inte 100% koll på vart det är, och vore därför kul att se exakt vart man varit.

Biky Coach till iPhone
MotionX GPS om du vill betala eller
MotionX GPS Lite om du vill komma undan gratis

Den senare kan endast spara en tur vilket är den stora begränsningen, prova gratisversionen först. Köp sedan den andra om du tycker du behöver mer funktionalitet.

/Sebastian

Biky Coach till iPhone
Ja köpte Biky Coach för typ 40kr, så länge det inte är allt för dyrt så. Enligt beskrivningen för Biky Coach ska det gå att skicka någon fil så att man kan importera rutten i andra program, men hittar ej funktionen. Finns denna MotionX?

Biky Coach till iPhone
landen skrev:
-------------------------------------------------------
> Ja köpte Biky Coach för typ 40kr, så länge det
> inte är allt för dyrt så. Enligt beskrivningen
> för Biky Coach ska det gå att skicka någon fil
> så att man kan importera rutten i andra program,
> men hittar ej funktionen. Finns denna MotionX?

Med MotionX kan du skicka en *.gpx samt en *.kmz till din epost. gpx-filen kan du läsa in i t.ex. SportTracks eller Funbeat, kmz-filen kan du titta på i Google Maps direkt.

/Sebastian

Tillbaka
Topp