Bilder från dagens NICK-visning
Argh! Hållit på i två timmar för att göra bilderna synliga på en av mina domäner. Men jag har labbat för mycket så ingen har rättigheten att se bilderna, inte ens jag. De låg där snyggt å prydligt å väntade... Så går det när man skaffar ett billigt danskt hotell. Så jag flyttade bilderna till en av mina andra domäner, på ett dyrare svenskt hotell. Å jag passar på att introducera arbetsnamnet Vélo Noir, med ett nytt bildhanteringssystem jag hittat (å som inte fungerade på det billiga danska hotellet! men perfekt på det dyrare svenska...!!).
Nå, det var ju också en lång å tråkig inledning. Men ville bara förkalra för Simona varför det tog mig 2 timamr innan bilderna syntes!
Samlingsbilden
Oskar som visade oss runt är yster å glad!
De här sköna damerna flåsade mig i nacken, å jag tror inte det berodde på vad de såg framför sig ;~)
Simona tigger torkade aprikoser
Akta er för dessa nissar i skogen!
Nå, det var ju också en lång å tråkig inledning. Men ville bara förkalra för Simona varför det tog mig 2 timamr innan bilderna syntes!
Samlingsbilden
Oskar som visade oss runt är yster å glad!
De här sköna damerna flåsade mig i nacken, å jag tror inte det berodde på vad de såg framför sig ;~)
Simona tigger torkade aprikoser
Akta er för dessa nissar i skogen!