cykelthomas
Aktiv medlem
Biltemas cykelslangar?
Biltemas cykelslangar, hur är kvaliteten på dem?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jo grått utan reflex vore bra. Det går alltså att få bort den?den reflekterande randen brukar jag oftast riva bort. den blir ändå oanvändbart smutsig inom några år.
inte upplevt några sas tekniska problem med biltemadäck, men mönstren ser ju i vissa fall lite 'billiga' ut. några modeller med plana mönster med viss accentuering av kanterna ungefär som bildäck ger trögt rull. isf kan man slipa ner:)
biltemas slangar med punkavätska rullar klart trögt, men gucket verkar funka år efter år utan att särskilt torka in.
vore inte gråa däck snyggt på din hermes?
De grå finns för 154kr hos Rose!40-635
![]()
Continental Ride Classic Clincher Däck 28" E-25 brun | bikester.se
Continental Ride Classic Clincher Däck 28" E-25 brun - till rätt pris! 30 dagars öppet köp och fri retur.Continental Över 40 000 produkter från 600 varumärken - Bikester.se.www.bikester.se
![]()
Continental Ride Classic Clincher Däck 28" E-25 svart | bikester.se
Continental Ride Classic Clincher Däck 28" E-25 svart - till rätt pris! 30 dagars öppet köp och fri retur.Continental Över 40 000 produkter från 600 varumärken - Bikester.se.www.bikester.se
Man får mycket för pengarna, 800 gram styck! Det blir nog de däcken och reflexpillande. Tack för hjälp.De grå finns för 154kr hos Rose!
![]()
Ride Classic Reflex City tyre | ROSE Bikes
The Ride Classic Reflex City tyre by Continental with extra puncture p...www.rosebikes.se
Känner ju att jag måste dela med mig av denna recension. Jag tror dock att den fanns på grått däck.
Continental Ride Classic Däck 28 "E-25 svart
Översatt från Franska Tillbaka till originalspråk
Återställ för att återställa det ursprungliga tillståndet för en cykel 1910-1920. Och helt uppriktigt med alla de komplikationer som jag fick ut på Bikester, som ett resultat så säljer jag inte längre dessa smycken, jag utnyttjar det! Utmärkt hantering, som en upphängning när trycket är rätt; när det gäller elegans ... Aie aie aie! För att se med tiden om dessa ballonger kommer att göra så mycket eller bättre! Hatten fortfarande Bikester!
Det roliga är ju att de lägger ut det som det är. Det är ett direkt klipp från sidan.Ett tips är att alltid översätta till engelska och ev därifrån till det mest näraliggande egna språket. Det blir begripligare då. ?
Fast andemeningen framgår ju.
I någon mån.?
Misstänker starkt att Google har ett finger med i spelet när man läser från en svensk IP-adress.Det roliga är ju att de lägger ut det som det är. Det är ett direkt klipp från sidan.
Jo grått utan reflex vore bra. Det går alltså att få bort den?
Jag beställde grå Continental 635-40 från Rose enligt tips. Får se om randen stör.(ot) kollade frugans conti, lite tunnare reflexmaterial där, men fullt möjligt pilla bort dock inte det där tyget under som en del andra har t ex schwalbe och kenda.
men sen kom jag på; på ett grått däck syns väl knappt reflexranden, utom på natten. och så ska det väl gärna vara. skulle kunna vara ett stealth-sätt att slippa ekerreflexer? win-win;)